• pluttebarn

stokke vagn- jätte bra!

Nu har vi äntligen köpt vår stokke vagn. Har varit lite skeptisk innan för att alla tycker den är så himla ful, "verkar" tippa så lätt mm. De sålde ut dem för halva priset (nästan) på Baby Proffsen. Så vi slog till. Det är verkligen det bästa köpet hittintills. Är jätte skön att köra, är mycket lättare i trappor än vanliga vagnar o Bastian trvis att sitta i den. Och tipp-risken är inte så som alla säger, det är bara skitsnack. Vi åkte iväg för att köpa en Quinny Buzz, men väl i affären så hamnade vi vid stokke vagnen. Vi kunde inte bestämma oss. Frågade expediten om råd. Hon var själv gravid o skulle utan tvekan ha en Stokke till sin bebis. Hon tyckte det va en kanon-bra vagn. O med tanke på att det bara skillde 1000 kr mellan Quinnyn o Stokke vagnen så känndes det som att stokke var mer kvalitet! Kommer dock ha kvar vår "Emmaljunga-pansar-vagn" o köra o skogen o sånt. Stokke är en shopping-vagn. Så sluta klanka ner på Stokke om ni inte har erfarenhet av den. Att den är ful kan jag hålla med om, men den är mycket mer praktisk än tex emmaljunga.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-20 10:27:08:
    Har lagt in två bilder i galleriet på vagnen!

• Svar på tråden stokke vagn- jätte bra!
  • snysop

Kul att ni "vågade"!!! Själv har jag också en vagn som folk klankar ner på för utseendet (Bugaboo), men det är bara att strunta i.

• Milja

Åh Stokke är ju super mega fina! Bugaboo är min absoluta favorit med Stokke ligger väldigt tätt efter. hehe Och vilket fynd att hitta en så pass mycket billigare. Snacka om att få mycket för pengarna

• Lavi

Grattis! Jag tycker att den är supercool, men jag tyckte att den var för dyr så jag köpte en Cyclone från Tyskland i stället. Vilken tur du hade - halva priset? Var det för både ligg och sitt? Då måste det ha blivit en ganska billig vagn - har alla babyproffs rea på den? Är lite avis, även om jag känner mig nöjd med mitt köp.

• LovleyMamma

Tror nog att man måste vänja sig vid utseendet.
    Jag själv tyckte den såg skit ut i början, men nu tycker jag den e häftig!!!

Så strunta i vad andra tycker, huvudsaken är att du/ni tycker om den!

• jub jub

Vad kul! Äntligen en tråd gällande Stokke vagnen där någon som faktiskt vet något om vagnen uttalar sej ! Finns det kanske fler som har vagnen som kan berätta om sina erfarenheter? Förövrigt tycker jag att den verkar mycket praktisk,bra höjd på den (om man är lång iaf ) och den faller mej i smaken helt och hållet rent utseendemässigt.

Svar på tråden stokke vagn- jätte bra!