Cavi-Lipo
Hej. Jag har tidigare skrivit om frugan som gjort lite ultraljudsbehandling för "lite för mycket av det goda". Jag har nu också gjort ett par behandlingar och det har gått fantastiskt. Jag har gått ner 10 cm runt magen på 6 behandlingar. Det går till så här, du bokar tid hos en cavilipo terapeut (något Cecilia på Cavi_Lipo Stockholm verkligen poängterade). Du fyller i en hälsodeklaration som du tar med dig på ditt första besök. Väl där får du göra en massa undersökningar, t ex måttagning (INTE KUL), koll av din PH balans och hur mycket fett, inkl det farlig fettet du har, tror det heter viseralt fett. Jag hade 12.................... Det var prcis på gränsen till farligt för min hälsa... Vicket wake-up call. Men så här i efterhand var det bra, jag förstod att den väg jag valt inte var den rätta direkt. Så sommaren har dedikretas till behandling, träning och en bättre kost. Tyvärr har det ändå blivit för mycket vin:(.
Men 10 cm på 6 behandlingar. Fan vad jag är nöjd. Tack Cecilia. Läs mer om Cavi_Lipo på www.cavilipo-stockholm.se
MK
PS, en annan sak som är bra, det är att jag kunde dela upp betalningen på tre tillfällen...