• nacko

Efter stygn.. efter förlossning..

Hej!

Helt otroligt att jag hittade ditt inlägg av en slump. Fick en dotter för åtta månader sedan. Sprack ganska duktigt, sfinkter, djup vaginal och två ytliga, en bland annat mellan yttre och inre blygd läpp.

I förrgår när jag var och kissade såg jag en utstickande liten knöl som var avlång, s(om en liten korv). Jag började klämma på den för att se om det var en talg körtel inflammation, men ingenting kom ut.
    Jag är så nojig när det gäller mitt underliv så jag började punktera knölen med en nål, men ingenting hände då heller. Det blev bara enormt svullet.

Jag fick verkligen ångest och berättade för min sambo att jag funnit knölen och att det troligtvis var kondylom, han blev jätte orolig för vi har varit tillsammans jätte länge och ingen av oss har varit otrogen.
    Jag grät och grät och såg framför mig hur fler och fler skulle växa upp, att jag skulle få pensla och knipsa och kanske inte kunna föda nästa barn vaginalt pga av detta.

SEDAN....ringde jag min mamma och berättade. Och hon sade att hon hade loikadant och det var efter förlossnings suturerna, (hon har fött fyra barn)men hade fler än en.

DÅ...föll poletten ner och jag kom ihåg att jag tittat i spegel efter förlossningen tillsammans med min bm och pratat om just denna sutur, att när den läkte såg den knölig och korvig ut eftersom det var lite överskotts hud.Nu kan jag äntligen få en lugn jul utan kondylom noja...Min sambo blev också glad och du, jag är ÖVERTYGADn om att du har samma sak, så bara slappa av du...,

Svar på tråden Efter stygn.. efter förlossning..