• Anonym (Tjejen)

Jag ska testa en teori på min kille som inte vill lika ofta som jag

På senaste tiden har min sambo inte haft samma lust till sex som jag. Det är ofta som han dissar mig när jag vill ha sex och det är alltid jag som tar initativet.
    Nu är jag trött på detta då inget har fungerat innan. Jag har försökt att prata om det, att testa nya olika saker med honom m.m. När vi har sex (någon gång/gånger i veckan) är det nästan så jag får tjata till mig det.

Nu tänkte jag därför testa en teori och se om det kan hjälpa. Kanske är det så att han vill mer när jag inte är lika på. Jag har precis börjat äta p-piller och en bieffekt av det kan ju vara minskad sexlust så jag tänkte börja skylla på det om han vill ha sex med mig. Jag ska spela helt ointresserad av sex och jag ska låta han ta initativet till allt. Det kommer bli sjukt jobbigt för mig, men jag får väl tillfredställa mina behov på egen hand då, för den bieffekten har jag då inte kännt av alls haha. Det ska bli intressant, hoppas bara jag klarar det.

Någon som har gjort liknande? Vad hände? Fungerade det?

• Svar på tråden Jag ska testa en teori på min kille som inte vill lika ofta som jag
  • Anonym (Tjejen)

Och jag tillägger här, jag ska också försöka göra honom sugen utan att visa att jag vill ha sex. Som ett exempel gå runt hemma lite halvnaken när jag kommit ur duschen m.m Såna där "oskyldiga" småsaker. Det här ska bli intressant Flört

• Anonym

min man är lite som din faktiskt. jag tar initiativet alltid och jag vill mkt oftare.
    jag har försökt luska lite på vad som kan vara anledningen utan att skuldbelägga honom. jag har börjat skoja om att jag är glad för det jag får av honom och han vet att jag tar till egna knep med leksaker..

i mitt fall har jag börjat få misstankar om att han inte mår riktigt bra just nu. hans sömn är inte den bästa och han har tidigare varit mkt stressad som fortfarande sitter i. nu har jag övertalat honom att träffa en läkare för att diskutera hur han kan få hjälp att må bättre.

så mitt tips är att prata med honom om hur han mår, få honom att prata. mkt stress på jobbet? gör något speciellt tillsammans. jag o min har frukost på sängen varje lördag och då brukar det sluta med mys :)

Lycka till!

• Anonym (Tjejen)
    Anonym skrev 2011-08-15 16:52:31 följande:

min man är lite som din faktiskt. jag tar initiativet alltid och jag vill mkt oftare.
    jag har försökt luska lite på vad som kan vara anledningen utan att skuldbelägga honom. jag har börjat skoja om att jag är glad för det jag får av honom och han vet att jag tar till egna knep med leksaker..

i mitt fall har jag börjat få misstankar om att han inte mår riktigt bra just nu. hans sömn är inte den bästa och han har tidigare varit mkt stressad som fortfarande sitter i. nu har jag övertalat honom att träffa en läkare för att diskutera hur han kan få hjälp att må bättre.

så mitt tips är att prata med honom om hur han mår, få honom att prata. mkt stress på jobbet? gör något speciellt tillsammans. jag o min har frukost på sängen varje lördag och då brukar det sluta med mys :)

Lycka till!

Tack! Ja jag beklagar att du också har det så. Det känns verkligen tråkigt att man inte är på samma plan. Min sambo vet också att jag "hjälper mig själv" och vi har pratat mycket om detta innan varför han inte vill ha sex lika ofta. Ibland blir han sur på mig när jag tjatar om det och säger att han är trött eller något annat. Eller när jag smeker honom på mer känsliga ställen tar han bara bort handen eller skrattar och säger någon. Det kan ju faktiskt vara så att han är trött för han jobbar mycket och vi har en liten bebis också men det borde ju finnas någon tid till sex tycker jag. I övrigt har vi det jättebra i förhållandet, vi myser mycket och hittar på saker.
    Jag ska testa detta nu i alla fall, så hoppas jag det ska bli bättre. Han kanske tycker det är avtändande att jag vill så mycket.
  • Anonym (Tjejen)

Än så länge har han inte gjort något försök till att ha sex. Jag vet inte hur många dagar det har gått nu men.
    Försöker han ikväll kommer jag bara säga att jag är trött, vilket jag också är. Han kan gott få smaka på sin egen medicin. Hoppas jag bara kan stå emot OM han vill haha.

• worker

Alltså ett väldigt enkelt sätt för honom att höja sexlusten, om han är intresserad av det, är att helt enkelt inte komma varje gång ni har sex. Sen kan det även va så att han runkar vid sidan av och är porrberoende vilket en väldigt stor andel killar är, vilket oftast går ut över intresset för den riktiga partnern. Lycka till...

• Anonym

Min man kan gå och kåta upp mig retas med mig en hel dag. Men när barnen väl sover på kvällen då sitter han framför datorn och inte ett dugg intresserad. fan ibland har jag lust att ha en kk eller nått. Obestämd

• Anonym (Tjat är jävligt)

Det värsta du kan göra mot din sambo är att tjata. Ju mer du tjatar desto mindre blir hans lust.

• Anonym

Jag slutade ta initativet och nu har vi inte sex längre. VÄRDELÖST.

• Anonym (förundrad)

Jag är en man som vill ha sex jämt!

Svar på tråden Jag ska testa en teori på min kille som inte vill lika ofta som jag