Att man får göra vad man vill i en lägenhet dagtid nä det är inte riktigt så.Inställningen är fel av Er då visserligen barn är barn sägs det men man får väl säga till att barnen får inte hoppa studsa i lägenheten dag ut och dag in.Det är oerhört störande för grannen under.Det vet jag väl då jag har en granne ovan som strunter i allt, barnen cyklar inne kastar boll till hunden och hoppar från 06-24.All ljud kommer nog inte ifrån barnen speciellt sent på kvällarna.Då det är vuxna som leker med hunden som ska apportera bollen...Vi har varit uppe och har bett dem att vara lite tystare.Då såg vi att hela lägenheten är inredd som lekstuga utan mattor med cyklar och rutschkana.Vi letar efter en annan lägenhet desperat, jag hoppas att kunna flytta snarast härifrån.Alla som kommer på besök till oss undrar hur vi orkar....Jag har en vuxen dotter,jag har aldrig låtit henne springa och hoppa inomhus för det är inte normalt. I en lägenhet bor man,på lekplatsen och lekstugan leker man.Skulle man börja sätta några gränser till barnen redan från unga år skulle vi kanske få en annorlunda generation än vi har nu på gång....När man låter barnen växa upp utan att säga till regler det är då problemen kommer med uppkäftiga - fräcka barn och ungdomar vilka förstås blir inga trevliga vuxna heller.Det är min åsikt och det står jag för.Man skaffar barn och uppfostrar det heter det...inte låter det växa upp som dem vill.