Inlägg från: Nuttis |Visa alla inlägg
  • Nuttis

Grannen under klagar

Jag håller fullständigt med en annan skribent här. Resonerar man att barn ska få vara barn så kan man väl säga att musiker får väl vara musiker och leva som han vill oberoende om han stör sina grannar eller inte. Tål man inte lyssna på grannens musik får man flytta. Och om en 10 åring vill lyssna på hög musik så får han väll glra det. Barn ska vara barn och vara glada. tål inte grannen mitt barns musik lyssnande så får han väl flytta. Man ska inte störa grannar oberoende av vad man är för typ av människa. Barn eller vuxen eller annat. jag tycket att det är faktisk tvärtom. Den som inte klarar av att leva på ett sånt sätt som inte stör sina grannar har inget med en lägenhet att göra. Utan dom får skaffa hus eller annat boende. Där kan dom leva fritt och få vara hur glada dom vill. Men här verkar uppfattningen vara annorlunda. Den som stör får stanna kvar i lägenhet och fortsätta störa.

• Nuttis

Svaret är enkelt. Ta ut dina barn så kan dom leka och vara glada i lekparken. I lägenhet får man varken spela fotboll eller basketboll eller hoppa rep. Det gör man ute. Så vill dina barn leka kan du ta ut dom så får dom leka så mycket dom vill och göra slut på all överskottsenergi.

Svar på tråden Grannen under klagar