• Åttan

jag kräver ett svar nu! pallar inte mer!

sju27 skrev 2011-09-07 00:08:56 följande:
    Nu har jag varit hos bm.. och det var som ni sa! dom kan ju fan inte göra ett skit :[ GAH.
    måste ringa till fertkliniken imorgon, med deras roliga telefontider, suuuuuger! haha, blev på så jävla kasst humör av det här, sen får vi säkert vänta typ ett halvår för att ens få komma dit.. jag blir galen :(

Det är bra att du kommit så långt att du ska ringa jag å min sambo hade oxå svårt att få barn.. vi gjorde utredning- visst det var ingen höjdare men när vi väl fick reda på vad det var som gjorde att vi inte lyckades själva så var det en lättnad att få veta var det var! Efter det så rullade det på med div möten å behandligar på kliniken. Om man går via landstinget så gäller ju vårdgarantin å då ska man få komma på det första besöket inom 3 månader! Vi började förska få barn själva i april 2007 och vårt mirakel är född i oktober 2010! Visst det är 3 långa år.. men det var värt kämpandet!
    Prins Casper 101015
  • Åttan
    sju27 skrev 2011-09-07 00:46:12 följande:
    Ja det är väl det.. tack för peppandet! Men jag vill verkligen inte göra någon utredning, jag vill ju kunna själv :( Får jag fråga vad det var som bråkade för er när ni ville bli gravida? Stor kram!

Jag vet att man vill klarar det själv.. så kände vi med.. kanske därav att man väntar in i det sista.. men ibland så kanske man får ta den hjälpen som finns för att man ska uppnå det som man helst av allt vill ha! Hos oss så är det sambon som har problem med sina spermier, de är lite lata av sig ( simmar inte så snabbt) samt att de är få i antalet. Kram till dig me
    Prins Casper 101015
Svar på tråden jag kräver ett svar nu! pallar inte mer!