Vilket djur är mest oschysst mot dig?
Vilket djur tycker du är mest taskigt?
Motivera gärna era svar!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-17 00:52
Oooops!! Jag glömde skriva att jag menar djur utöver människan.
Vilket djur tycker du är mest taskigt?
Motivera gärna era svar!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-17 00:52
Oooops!! Jag glömde skriva att jag menar djur utöver människan.
människan
Här vill man ju svara flatlössen men det känns inte så snällt att hänga ut de så här på FL.....
Nä, jag får nog fundera vidare över natten.
Duvjävlar ska dö.
Dom flyger in genom balkongdörrar, landar i jordgubbstårtan, skrämmer livet ur min morsa och skiter i kökshandduken som man fångar dom i för att slänga ut dom.
Dom har förorenat min cabbe, fastnat i en svängdörr som jag fick rengöra, bajsar på alla sittplatser i parker och flyttar sig knappt ens om man skulle sparkat på dom.
Dumma flygande råttor, dö!
Fåglar. Dom är äckliga, närgågna på uteserveringar, bajsar på badplatsen och är bara ofräscha och närgågna.
Hundar tror jag, dom har alltid varit läskiga och springer fram och ska slicka och luktar illa.
Fast en del hundar är ju snälla.
Fästingar.... Behöver dom en motivering?
Luuugnt getingar.
Kolla här.
Geting nr 1: Mohahahaha, jag gömmer mig i din sko mohahahaha.
Geting nr 2: Mohaha, jag sätter mig på din mage och traskar runt lite så att det kliar, och när du kliar på magen så sticker jag!!! Mohahaha!
Geting nr 3: Mohahaha, jag lägger mig här på golvet i stick-ställning medan du går runt och dammsuger, och när du trampar på mig då jävlar, hehehehe
Geting nr 4: Jag flyger fram till dig och sticker dig på armen bara. Utan provokation, jaaaaa.
Hatar dom.
Fästingar och blodiglar, jag gillar inte alls när de försöker äta av mig, samma med myggor, knott och andra jävla jätteflugor som tar en bit av mitt kött och bara drar, jävla parasitdjur.
Sen tycker jag faktiskt spindlar kan ha den goda tonen att hålla sig utanför mitt hem. Ingång sker på egen risk och det kan hända att dom dör om jag får panik, så för allas bästa borde dom stanna ute, men vissa verkar bara inte fatta det!