Ska de vara så svårt!
Haha, känner igen det där :P
Hej förresten. Ser att vi inte bor överdrivet långt ifrån varandra!
Haha, känner igen det där :P
Hej förresten. Ser att vi inte bor överdrivet långt ifrån varandra!
Mmm, tråddödare brukar jag också lyckas vara.
Jag är 25 och fick första barnet när jag var 22 :) Bor i Värnamo, har dock två kusiner i Uppsala och föräldrarna i Härnösand.
Jepp, 26:e Januari är hon född :) Såg att din yngsta var född nu i Februari va? Sen är din äldre bara året äldre än min stora :)
Hej Tiniz! Jag har fräckheten att hälsa dig välkommen utan TS medgivande men jag tror nog inte hon har nått emot det ;)
Just nu är jag trööött. Har haft migrän hela dagen vilket inte är jättebra kombinerat med en uttråkad trottsig 3åring och en övertrött bebis som inte får sova för storasyster... Jaja, snart kväll!
Vad mysigt med bebis, jag vill redan ha en till ;)
Jag pluggar till produktutvecklare på distans, har ett år kvar så sen blir det att se om man får jobb också :P Stora tjejen börjar förskola nu på måndag och kommer gå heltid så då blir det att gosa med lillan och se om man hinner få lite skola avklarad så inte allt ska göras på kvällen ;)
Idag har vi varit på Borås djurpark, jättemysigt men nu är jag grymt trött!
Hallå i tråden, hur är det med alla?
Här har stora börjat på förskolan på heltid nu, hon trivs som fisken i vattnet, sååå skönt är det! Vad har ni för er?
Jobbigt med förkylning! Vi har just återhämtat oss från det här hemma, lillan slutade ha feber i går. Så skönt att kunna vara som vanligt igen :) Hoppas ni kryar på er snabbt!