Skulel du ha problem med att din man bar klänning när ni är på fest?
Skulle du ha något problem med att din man bar klänning när ni tillsammans är på en fest av det seriösare slaget såsom bröllop, dop eller 50 års fest?
Skulle du ha något problem med att din man bar klänning när ni tillsammans är på en fest av det seriösare slaget såsom bröllop, dop eller 50 års fest?
Ja, jag skulle ha seriösa problem med det...
tar för givet att frågan gäller en man som skulle burit klänningen på ett seriöst vis (alltså inte på skämt eller skoj). trivs han med klänning skulle jag inte bry mig öht.
jag skulle tyvär inte klara att se min kille ha kläning på en fest
jag hade verkligen inte följt med om han skulle gå i klänning det hade jag haft något emot ja
Om han hade gjort det så hade jag tyckt det var askul (ur humoristisk synvinkel).
Om han gjorde det seriöst skulle jag inte bry mig s a s (hade han gillat att klä sig i klänningar så hade jag ju vetat det redan eftersom vi varit ihop i 8 år) utan respektera hans "smak/beslut" (fast visst hade jag tänkt att han såg knasig ut, antagligen)
Jag hade skämts över honom, men jag hade gått på festen och förklarat för samtliga att min man tydligen blivit galen.
Frågan är väl vad för slags klänning i så fall? Kilt och kavaj - okej, lång "killkjol" okej. Rosa med spets - no sir never...
Ja om han mot all förmodan fick för sig att använda klänning på fullaste allvar (alltså inte maskerad el dyl) skulle jag ha problem med det. Det vore väldigt olikt honom och tyda på att något hänt.