• Anonym

Är killen jag träffar bi utan å våga säga det helt å fullt ut?

Hej.Jag har en fråga: Det är så att jag börjat träffa en kille vi är intresserade av varandra och vill påbörja ett förhållande men nu till saken är den att varje gång vi ska sex smsa så vill han se mig tillsammans med en annan kille och att han vill slicka mig när den killen kommer i mig, han säger att han inte riktigt är helt bi, vad menad med en sån mening? Jag försöker skriva till honom att han kan väl någon gång skriva att han vil ha sex med mig och vilja skriva att han vill smeka mina bröst men varje gång är det samma samtal att han vill ha sex med mig efter en annan kille haft sex med mig, vi håller på att inleda något seriöst och långvarigt men kan det vara så att han är bisexuell och inte vågaruttrycka att han är bi? För at than är rädd för vad jag ska säga? Både han och jag vill utforska saker inom sex men när tjatet blir tjat jämt å ständigt så börjar man ju undra är det fel på mig? Eller är han helt enkelt bi? 

• Svar på tråden Är killen jag träffar bi utan å våga säga det helt å fullt ut?
  • lille Birger

Han låter som en skum en. Undrar vad han har i baktanken.

• Anonym (Killen)

Ja, uppenbarligen verkar det ju som att han har en stark fantasi som han vill dela och kanske uppleva. Jag tror inte att han tycker att det är något fel på dig, i så fall hade han nog inte berättat om sina fantasier för dig. Å andra sidan så är ju tjat jobbigt så snacka med din kille och fråga honom vad han vill, det är mitt råd.  

• Anonym

Varför skulle han vara skum bara för att han har en fantasi? Han skrev att han inte riktigt är helt bi vilket ju måste innebära att han är halvt bi, han skrev att han inte har något emot att en kille berör honom vid sex, om vi skulle ha trekant.

• Anonym

Ibland känns det som att ha en kille med är hans ända fantasi , försöker få honom in på ett annat spår men tycker jag ofta misslyckas med det. Vet ibland hur det kan vara när man snöat in sig och aldrig får prova på det man fantiserar om för man vågar oftast inte, men om vi båda är öppna för å prata om det så kanske man kan få lite mer svar om han är bi får hitta på något som ja kan få fram fler svar ur han ;P

• Anonym

Nån mer som har en åsikt om min fråga?

• Anonym

Jag tror att det är mindre accepterat för killar att erkänna att de är bisexuella så det är kanske inte så konstigt att han har svårt att erkänna det, om det nu skulle vara så. Men det behöver ju inte vara fallet, han har en fantasi och det är ju inte så ovanligt att mycket av tankarna fokuseras på den eftersom den är "nära" att uppfyllas.

Svar på tråden Är killen jag träffar bi utan å våga säga det helt å fullt ut?