Psykologi och Livsåskådning - enkätundersökning
Hej!
Jag heter Jakob Moström och läser sista terminen på psykologprogrammet vid Stockholms universitet.
Jag söker deltagare till en enkätundersökning som görs inom ramen för min examensuppsats. Enkäten handlar om livsåskådning och vad människor gör när de tvingas konfronteras med svåra händelser i livet. Mitt intresse gäller dig som människa och förälder. Deltagandet är frivilligt och anonymt och enkäten tar ca 20 minuter att fylla i.
Min förhoppning är att du kommer att uppleva det som väl investerad tid. Att det blir en möjlighet att stanna upp en stund och tänka på frågor som du kanske sällan hinner reflektera över i din vardag.
Enkäten fylls i via nätet, länk till detta kommer att skickas i mitten av september och ska då besvaras inom två veckor. Skälet till att jag frågar redan nu är att jag behöver få en uppfattning om hur stort intresse det finns bland medlemmarna på familjeliv.se.
Hör av dig till mig så snart det är möjligt på [email protected] för att meddela ditt intresse. Har du frågor om undersökningen är du välkommen att mejla eller ringa mig. Tel: 070-255 99 27
Tack på förhand och vänliga hälsningar!
Jakob Moström
psykologstudent
Stockholms universitet