• nicevice

Nån som beställt mätinstrument för att prova ut ringar? Lamastone?

Nån som beställt ett sådant där mätinstrument för att prova ut ringstorlek? Det kanske finns flera företag som erbjuder sådana men det jag hittat var Lamastone. Jag funderar lite över förpackningen, syns det var det kommer ifrån? Jag vill gärna att detta ska vara en överraskning för min sambo och vill inte avslöja någonting. Så, någon som vet?

• Svar på tråden Nån som beställt mätinstrument för att prova ut ringar? Lamastone?
  • Spexig

Här är ett annat tips:

Min man gick in i smyckesaffären o fick en sån provsticka i papp eller plast med massa hål, sen gav han den till min lillasyster för att hon skulle få mig att prova. Hon var smart, tjejen! Hon satt bara i soffan o lekte med den o naturligtvis kom jag förbi o undrade vad det var o hon sa nåt om att hon fått den när hon o hennes bästis var o provade ut en ring till bästisen. Jag tänkte inte alls på det, utan bad glatt att få kolla vad jag hade för storlek. Sen var det bara för syster att meddela pojkvännen (ja, numera maken) =)

• nicevice
    Spexig skrev 2011-08-19 19:38:00 följande:
    Här är ett annat tips:

Min man gick in i smyckesaffären o fick en sån provsticka i papp eller plast med massa hål, sen gav han den till min lillasyster för att hon skulle få mig att prova. Hon var smart, tjejen! Hon satt bara i soffan o lekte med den o naturligtvis kom jag förbi o undrade vad det var o hon sa nåt om att hon fått den när hon o hennes bästis var o provade ut en ring till bästisen. Jag tänkte inte alls på det, utan bad glatt att få kolla vad jag hade för storlek. Sen var det bara för syster att meddela pojkvännen (ja, numera maken) =)
    Ah, smart! Haha, jag hade inte ens en tanke på att man kanske kunde få såna i en vanlig smyckesaffär! Hej hjärnsläpp. Obestämd Men tack! Grymt bra idé faktiskt!
  • Spexig

Visst var det! Systra var dessutom bara 14 vid tillfället, snacka om naturlig skådespelartalang! ;)

Svar på tråden Nån som beställt mätinstrument för att prova ut ringar? Lamastone?