• Anonym (Anna)

Köpa sexleksaker på nätet

Har lite funderingar kring att köpa sexleksaker på nätet. Är en sådan som lätt skäms av mig så jag skulle aldrig klara av att gå till en butik och handla där. Såg att exempelvis Ellos säljer, men de skickar ju exempelvis sina kläder i plastpåsar och om man köper leksaker där vill man ju inte att det ska gå att se igenom vad man köpt liksom:p Man vill ju ha det så neutralt som möjligt, att det inte sticker ut vad det är man köpt. Annars blir det ju lite pinsamt att gå till ICA och hämta ut paketet om ni förstår hur jag menar :) 

Är det någon här som köpt sexleksaker på Ellos eller någon annan sida och vet hur de brukar paketera varorna? 

• Svar på tråden Köpa sexleksaker på nätet
  • Vinxen

Alla sidor där man kan beställa sexleksaker har anonyma paket!

• Josse112

Jag tror de flesta sexshoppar på nätet är diskreta med inpackningen. Jag har beställt från Amorspilar flera gånger och de har alltid levererat i bruna, neutrala paket.

• anayia

Alla sexshoppar skickar diskret. Det står ingen avsändare på paketet.

• Busängel

Hej Anonym(Anna)

Jag fick mitt paket levererat här om dagen från erotikcenter.se och som avsändare på paketet stod det EC Joi och en boxadress, själva paketet var en brun standardkartong.

Ganska oskydligt till utseendet    Precis som man vill ha det 

• Modern Man

...så på posten och andra utlämningsställen vet de att alla paket utan företagslogga alternativt handskriven personlig avsändare och istället med kryptiska förkortningar och så anonymt som möjligt innehåller sexleksaker...

Gör så här för billigaste pris. Se ut en leksak du vill på nån sajt. Gå in på Tradera och se om den finns där att bjuda på. Många av sexbutikerna säljer en del av sitt sortiment där också, och man kan få det mycket billigare då.

• Anders 386

Brukar ju oftast stå på företagets hemsida hur dom skickar paketen. Bara att googla runt o kolla dom olika sajterna. Ett trevligt nöje. Det svåra är att bestämma sig för vad man ska köpa.

• yea

Kan väl rekommendera ett nystartat småföretag, Njutakuten. De kommer öppna en hemsida inom kort och har för tillfället en sida på facebook. Står bland annat att priset ligger sjukt mycket längre än alla andras. Kan väl vara något att hålla utkik på tills deras hemsida är öppen. Tror jag ska satsa där

• Anders 386

Jag har handlat flera gånger. Har alltid varit väldigt diskreta paket med ett avsändarföretag som inte syftar ett dugg på sex. Jag skulle tro att alla svenska företag gör på samma sätt, annars skulle ingen beställa. Finns ingen anledning att göra nån reklam här för nåt speciellt företag.
    Vissa företag kan man välja om man vill ha det som vanlig postförsändelse eller som "Mypack" också, då får man bara ett SMS och kan sen hämta på posten.

Svar på tråden Köpa sexleksaker på nätet