Inlägg från: Allidandy |Visa alla inlägg
  • Allidandy

    Fler gravida i Jönköping med omnejd?

    Hallå:) jag är gravid i vecka 9 med nr 2:) bor mitt i stan men flyttar snart ut till grästorp!

  • Allidandy

    Vinxen: va spännande, inte långt kvar tills bebisen kommer ju:) när har du bf?

    Shelby: är det ditt första barn? När har du bf? Hur mår du? Några härliga gravsymptomer?:)

    Litengeleklump: va spännande:)) vart bor du?

  • Allidandy

    Vinxen: åå va spännande, hoppas bebis tittar ut snart, vad tror du det gömmer sig där inne?:)

    Shelby: va härligt att du mår bra, jag mår bra har mått lite illa men inte farligt sen är man ju galet trött så här i början men hoppas det släpper snart:)) hade världens bästa graviditet förra gången, inga symtomer red mina hästar till vecka 37 så jag håller tummarna att denna blir lika härlig:)

    Smurfis09: hej:) vart bor du?

    Litengeleklump: jag flyttar till grästorp i helgen, ligger hovslätt om nån vet vart det ligger;))

  • Allidandy

    Vinxen: min son hette oliver från vecka 12, haha så vem vet;) men det är ju sant som du säger, det är roligt å gissa men när bebis kommer bryr man sej inte vad det är bara den är frisk:)
    ååå längtar tills jag går och räknar ner, tycker förlossningen va så himla häftig, all förväntan och vetskapen om att snart får man pussa på sin älskling:)) längtar redan!!

  • Allidandy

    Ja norrahammar är toppen! Ska på inskrivning nästa vecka är i ca vecka 11 då! Amningen funkade väldigt bra med min son så hoppas det går lika bra denna gång:) tycker faktiskt att det var jätte mysigt att amma:))

  • Allidandy

    Va på ultraljud i går och fick fastställt bf 27/3 längtar:))) usch va jobbigt att gå över, min son kom 2 dagar tidigt... Mycket skönt:) hoppas bebis vill komma nu och lycka till det är sjukt häftigt att föda barn;) kram

  • Allidandy

    Välkommen lillolett:) vecka 15, då är vi nog ungefär samma när har du bf?! Spännande med första barnet, själv är det andra fast jag tycker det är lika spännande denna gång! Mår du bra å så?!:) kram

  • Allidandy

    Å va spännande, hoppas bebis vill komma innan:)) tänk att nu är det inte långt kvar tills bebben ligger på ditt bröst å skriker.... Så häftigt är det:)) lycka till

  • Allidandy

    Lillolett: jag har bf 27 mars:) längtar redan massa, haha!! Jo men så är det nog, det är ju så häftigt:)) går nu runt och väntar på de där första fladdret och de små härliga peten, tror redan jag känt bebis, fast så här tidigt kan det lika gärna vara inbillning:) jag har mått bra även denna gång, mått lite mer illa men inget jag kan klaga över! Har istället fått handeksem:(( fick det när jag väntade min son med fast i vecka 35 typ, nu kom det direkt! Skönt att du mår bättre:) njut nu av allt som kommer:)

  • Allidandy

    Åå ja bebiskläder, finns det nått roligare å köpa:))jag var påväg att köpa lite själv men hejdade mej haha måste kolla igenom de gamla kläderna först:) jag har själv en cresent classic vet inte om det är en kombi dock, den jag har kan barnet sitta både framåt och bakåt vilket jag tyckte va väldigt bra + att den jag hade va bätte att fälla ihop mot en annan cresent så åka och kolla å testa lite men jag har trivts jätte bra med cresent:) själv så ska jag ha syskonvagn nu, tur så har min syster en phil

  • Allidandy
    Allidandy skrev 2011-09-28 17:59:32 följande:
    Åå ja bebiskläder, finns det nått roligare å köpa:))jag var påväg att köpa lite själv men hejdade mej haha måste kolla igenom de gamla kläderna först:) jag har själv en cresent classic vet inte om det är en kombi dock, den jag har kan barnet sitta både framåt och bakåt vilket jag tyckte va väldigt bra + att den jag hade va bätte att fälla ihop mot en annan cresent så åka och kolla å testa lite men jag har trivts jätte bra med cresent:) själv så ska jag ha syskonvagn nu, tur så har min syster en phil

    phil&ted vagn som jag kan få...ska de ju stå=))
    fick massa starka kortisonsalvor för handeksemen men det hjälpte inte så nu går jag på en huskur...kleta in händerna  med citron morgon å kväll å peppar peppar har det hjälpt=))) vad fick du tabeletter för?  
  • Allidandy

    Ja vi får väl se vad jag vill använda nu till nästa, är ju så mysigt å köpa nytt=)) men de va ju inte så längesen plutten hade kläderna så de mesta ska nog gå å använda igen=)
    usch å fy din stackare, jag lider me er som mår så illa å spyr så mycket... skönt att det blivit bättre, hoppas du slipper spy nu, jag har aldrig spytt, bara mått lite illa när jag väntade oliver kände jag inget överhuvudtaget fast det va ju en drömgraviditet haha jag jobbade som vanligt och red mina hästar fram till vecka 37 sen lugnade jag ner mej lite mest för att alla andra tyckte det! hoppas jag får må lika bra denna gång!

  • Allidandy

    Ja såg att du oxå rider,kul=) jag har hopphästar fast för tillfället så tävlar jag inget själv, jag fick lov att hoppa mina hästar fram till vecka 20 förra grav. för min sambo sen fick jag snällt lägga ner och skaffade jag hjälp så jag trimmar och skogsrider bara nu.. hoppas jag kommer igång å tävlar efter nästa bebbe=)) min mamma å pappa har en hästgård och föder upp lite hästar, så vi har en del=) vad har du för häst då?

Svar på tråden Fler gravida i Jönköping med omnejd?