• Anonym (Nyfiken tjej)

Nyfiken på tjejsex

Jag har sen långt tillbaka varit attraherad av tjejer. Jag har varit kär i en tjej så jag är väl bisexuell I guess.
    Jag har dock aldrig testat tjejsex men det är något jag skulle vilja testa. Jag är 25 år gammal och är idag lyckligt gift och har barn. Min man och jag har dock varit tillsammans sedan vi var 15 så vi har aldrig exprementerat något mer än med varandra. Han vet att jag tänder på tjejer och att jag skulle vilja ha tjejsex.
    Han säger att han inte skulle ha något emot om jag skulle ha sex med en tjej. Med eller utan honom.
    Jag är inte intresserad av någon trekant, utan skulle jag testa att ha sex med en tjej så är det bara hon och jag.

Jag är just nu inte tillfreds med min kropp så skulle aldrig vilja visa mig naken för någon annan just nu men sen när jag förhoppningsvis gått ned i vikt..
    Men hur skulle man gå tillväga för att komma i kontakt med likasinnade?
    Finns det fler här inne som mig?

• Svar på tråden Nyfiken på tjejsex
  • Gummsan

Tjejsex är mysigt. Var dock läääängesen nu. Men testat två ggr iaf

• NeLi

jag önskar dej lycka till! Jag fick hellre aldrig ligga med en tjej innan jag gifte mig..mitt i mitt singelliv träffade jag mannen i mitt liv. innan dess har jag alltid haft förhållanden med killar, och långa sådana. men på krogen har jag alltid raggat på tjejer..jag har definitivt hånglat med mer tjejer än killar..

när jag träffade min man sa jag att jag absolut inte var klar med tjejer.någon gång ska jag ha sex med en tjej..så han fick välja direkt om det var något han kunde acceptera..

meeeen, nu bor jag hemma i min hemstad igen, där hbt-livet är rätt dött! innan bodde jag i göteborg, och där kunde man få 3-4 olika hångel på en utekväll. dock inte på gretas och gossip (som är gayställen), utan på rockbaren av alla ställen! hahah..jag vet i fan om jag någonsin kommer att få ligga med en tjej i denna staden..jag får läsa om jenna jameson bok och fantisera om tjejsex istället. Flört

• Anonym (jo då)

ee jag vill men e 40 liksom men jäkligt snygg ;) ser ut som 29 typ enligt andra, har en man så vill inte va otrogen men en fika typ & snack kanske :) ja jag gillar smala men.

• Anonym (jo då)
    NeLi skrev 2011-08-19 21:08:12 följande:
    jag önskar dej lycka till! Jag fick hellre aldrig ligga med en tjej innan jag gifte mig..mitt i mitt singelliv träffade jag mannen i mitt liv. innan dess har jag alltid haft förhållanden med killar, och långa sådana. men på krogen har jag alltid raggat på tjejer..jag har definitivt hånglat med mer tjejer än killar..

när jag träffade min man sa jag att jag absolut inte var klar med tjejer.någon gång ska jag ha sex med en tjej..så han fick välja direkt om det var något han kunde acceptera..

meeeen, nu bor jag hemma i min hemstad igen, där hbt-livet är rätt dött! innan bodde jag i göteborg, och där kunde man få 3-4 olika hångel på en utekväll. dock inte på gretas och gossip (som är gayställen), utan på rockbaren av alla ställen! hahah..jag vet i fan om jag någonsin kommer att få ligga med en tjej i denna staden..jag får läsa om jenna jameson bok och fantisera om tjejsex istället. Flört
    jag gjorde det men hade dålig sex men man undrar ju fortfarande ibland...
  • Anonym (jo då)

var bor du gummsan? i en stor stad el?

• Anonym (Linn)
    Gummsan skrev 2011-08-19 21:07:34 följande:
    Tjejsex är mysigt. Var dock läääängesen nu. Men testat två ggr iaf
    Vill med testa. Längtar:)
  • Anonym (Nyfiken tjej)

Vart i landet finns du? :)

• Anonym (frugan)

jag är gift, jag och mannen har haft sex med en annan tjej ihop. riktigt nice, vi vill göra det igen men som sagt bor i en liten by och här kan man inte välja o vraka direkt=(

• Anonym (Oxå fruga)

Åh vad jag känner igen mig. Träffade min man som 17 åring har gått 10 år sedan dess. Jag är bi sexuell och har i och för sig haft tjej sex. Det var dock i mina tidiga tonår. Jag längtar ofta efter att träffa en kvinna som jag kan få leva ut mina fantasier med. Min man är dock inte lika öppen för det som din och han skulle aldrig ge sitt medgivande. Jag bor oxå i en liten by vilket inte gör det så lätt att träffa någon ute eller så heller...

Svar på tråden Nyfiken på tjejsex