Inlägg från: Anonym (Me) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Me)

Jag vågar inte knulla

Tänk "Nu jävlar ska jag klara det här" Och så kör du bara på utan att tänka mer. Försök att inte tänka på att du är naken. Försök inte tänka på vad som kan hända eller vad som kan gå fel. När du märker att killen faktiskt tänder på dig och faktiskt tycker om det han ser under dina kläder så kommer nog spärren släppa. Kör på bara. Nu jävlar ska du ha sex med den här killen! *Pepptalk* Hjärta

Jag har också varit där. Skiträdd för att visa mig naken för killen, skiträdd för vad han ska tycka. Det tog ganska lång tid men när jag väl tänkte att nu jävlar.... Så gick det kanon. Efter första tio minuterna så var det alldeles underbart!

• Anonym (Me)
    Anonym skrev 2011-08-20 21:44:16 följande:
    Med tanke på att han vet att du är oskuld så vet han att du inte är erfaren-han tänder kanske extra på att du är oerfaren?

Ta ett glas vin och kör på. Han är säkert villig att lära upp dig ordentligt Flört
    Eller tre glas för att vara lite extra vågad Flört Hoppas det går bra TS, bara du släpper tanken på "vad som kan hända" så tror jag det inte kan bli fel. Det kommer gå toppen!!
  • Anonym (Me)

Osäkerhet är liksom något som ingår i oskuldpaketet. Det förstår han om han vet att du är oskuld. Han har varit där själv.

Svar på tråden Jag vågar inte knulla