Drogad på solsemestern
slemtorsk i din bralla skrev 2011-08-21 10:51:24 följande:
men det spelar ingen som helst roll att du har rest och varit mycket i solen faktiskt.....Känner flera som är soldyrkare som också helt plötsligt fått solsting men du är ju redan helt inställd på att du blivit drogad.
För mig som jobbat en del med droger och de preparat som används vid dyllika tillfällen känns det helt främmande, dina symtom stämmer inte alls med en date-rape-drog eller roppis-drogning....men du har ju bestämt dig.
Jag är fullt övertygad om att det är solsting.
När jag blev drogad förra året så vart jag helt väck och otroligt tacksam för att jag åkte hem med min kompis, för jag låg utslagen och spydde på hans toalett från typ kl 2 till halv 9 på morgonen. Klarade inte av att hålla ett vattenglas och han fick hjälpa mig med tja allt från att se till att mitt ansikte var i toaletten när jag spydde till att spola och tvätta mig, det var fruktansvärt, klarade inte av att hålla ögonen öppna, de bara slog ihop, men jag hörde honom prata, klarade bara inte av att svara, fick nickat ibland osv, nej läbbigt som fan och det påminde inte om någon drog jag tidigare stoppat i mig självmant, så om det där var roppar så måste de slängt ner en handfull i mitt glas för så har jag inte reagerat på roppar innan. Jag var mer eller mindre icke kontaktbar och mestadels förlamad, ur funktion.