Inlägg från: MariaElionora |Visa alla inlägg
  • MariaElionora

Drogad på solsemestern

Men snälla ts ta ansvar för dina handlingar i stället. Tvåbarnsmorsor med sin man närvarande är INTE attraktiva att slänga ut pengar på, vilket man gör när man drogar någon!

Dricka 3 glas vin i värme och sol kan för många leda till symtomen du fick.

• MariaElionora
    Anonym (mamma) skrev 2011-08-21 11:49:17 följande:
    Som jag skrev tidigare så gissar jag på att ngn trodde att jag var singel innan denna förstod sitt misstag.

Men startade inte ts för huruvida jag fick solsting eller om jag blev drogad utan för att varna andra. Att vara försiktiga med sina glas. Jag var för naiv och kommer aldrig att lämna ifrån mig min dricka mer. Jag skrev för jag vill inte att ngn annan skall behöva gå igenom det jag gjorde. Ni som misstror får gärna göra det men som sagt jag startade ts för en god sak skull för andra. Inte för att bli dömd. Så nu lämnar jag tråden. Önskar er alla en trevlig söndag.
    Fast om du inte vill att andra ska vara med om det du var så ska du ju varna för att dricka flera glas vin i sol och värme!
  • MariaElionora
    Anonym skrev 2011-08-21 13:57:54 följande:
    Var inte så säkra på att hon fått solsting. Det finns idioter som drogar folk bara för att de inte har nåt vettigare att göra. Man skall passa sin dricka överallt.
    nej men snälla söta rara jag finner inga ord....
  • MariaElionora
    ModestyB skrev 2011-08-21 15:36:26 följande:
    Dom tar nog hellre sitt knark själva skulle jag tro...
    exakt...
    men finns säkert de som lägger iphone´s i folks väskor eftersom de inte har nåt bättre för sig...
  • MariaElionora
    Anonym (fältare) skrev 2011-08-21 17:18:16 följande:
    Det är ju ändå en sak när det är en femtonårig liten tjej.. rädd för att få skäll från pappa och få veckopengen indragen.. men en vuxen kvinna???

Nu tror nog TS fullt o fast att hon HAR blivit drogad.. det tvivlar jag inte på, men allt talar emot det och efter all info och alla åsikter hon fått här borde hon inse att så inte är fallet och inse att det troligtvis var ett värmeslag.
    jag tror iförsig att en vuxen kvinna, speciellt om hon har barn känner större skam och har därmed lättare att skylla på att hon blivit drogad...
Svar på tråden Drogad på solsemestern