Inlägg från: Anonym (fältare) |Visa alla inlägg
  • Anonym (fältare)

Drogad på solsemestern

Anonym skrev 2011-08-21 17:00:10 följande:
    Jag kan tänka mig hur en del tjejjer tänker när de råkar bli redigt packade.

Men gud, så här full skulle jag aldrig bli. Jag har blivit DROGAD!!!
    om du bara visste Vi har fått in många tjejer som varit så redlösa att de knappt kunnat stå.. sen när man ringer deras föräldrar för att de ska komma o hämta dem kommer snacket om att blivit drogad...tyvärr är det många föräldrar som tror på det också
  • Anonym (fältare)
    Anonym skrev 2011-08-21 17:16:12 följande:
    Ja det är ju lättare att skylla sin snefylla på någon annan.....

Iställer för att stå för sina misstag och erkänna att det vart en hård kväll med för många shots. hehe
    Det är ju ändå en sak när det är en femtonårig liten tjej.. rädd för att få skäll från pappa och få veckopengen indragen.. men en vuxen kvinna???

Nu tror nog TS fullt o fast att hon HAR blivit drogad.. det tvivlar jag inte på, men allt talar emot det och efter all info och alla åsikter hon fått här borde hon inse att så inte är fallet och inse att det troligtvis var ett värmeslag.
  • Anonym (fältare)
    Anonym (H) skrev 2011-08-22 12:01:34 följande:
    Oavsett vad som hände är det sjukt underhållande att så många VET att det var solsting Skrattande 
    Typiskt FL Tungan ute
    Det är väl ingen som sagt att de VET att det är solsting, snarare så att vi drar slutsatser att det är mer troligt att det är solsting/värmeslag än just drogning.... vi kan ju bara utgå från det ts säger här och det tyder betydligt mer på att det är solsting än något annat.
  • Anonym (fältare)
    Anonym (H) skrev 2011-08-22 12:48:27 följande:
    Jo, men även om alkohol minskar risken, har det väl kanske hänt någon gång i världshistorien att folk blivit matförgiftade när de druckit vin till maten. Eller är jag helt ute och cyklar? Tungan ute
    nää såklart inte.. hehe... men om man bara ser till vad man först kommer att tänka på så är det ju inte matförgiftning när någon däckar.. det vanligaste vid matförgiftning är ju kaskadspyor, diarré och svettningar, yrsel...

Att man däckar av matförgiftning händer väl snarare i slutstadiet när man kräkts så man svimmar.....
Svar på tråden Drogad på solsemestern