Drogad på solsemestern
minnesluckor får man visst av solsting... jag låg i två dygn med allvarliga symptom av det slag du beskriver.. vatten hade jag druckit och särskilt varmt var det inte heller men solen låg på och det var en ljum havsbris (som ju gjorde att man inte kände solen lika mycket)
Det låter betydligt mer som soltsting än drogning... du vaknade till liv till att börja med...
Jag har varit ute efter att ha blivit drogad i min drink och det är givetvis olika beroende på vilken drog det är men jag var helt väck i 8 timmar, alltså kunde omöjligt ta mig någonstans, jag var borta......
Sen är ju nästa fråga.. syftet.. drogerna är inte billiga och varför i hela friden de skulle droga en kvinna som uppenbarligen är där med sin familj och barn är ju den ledande????
Man drogar ensamma kvinnor för att kunna utnyttja dem, eventuellt för att råna dem. Du var där med din man och barn och hade någon drogat dig för att vilja utnyttja dig på ett eller annat vis så hade de helt enkelt burit i väg med dig då du låg i solstolen avdäckad...med eller utan bebis...tyvärr så är det den bistra sanningen.
Men det kanske känns bättre att tro att du blivit drogad så då får du göra det.
Dina symtom som du beskriver pekar mycket starkt emot solsting däremot.