Inlägg från: Korsriddaren |Visa alla inlägg
  • Korsriddaren

Drogad på solsemestern

Jag bodde vid medelhavet varje sommar, under hela min uppväxt, och mina föräldrars grundregel var alltid –ingen alkohol före att solen började gå ner. Att sitta och hälla i sig vin under dagen och sen lägga sig i solen, är som bäddat för solsting eller annat obehag. Jag har själv haft solsting när jag var yngre (hade egen båt och var dum nog i början att sitta hela dagen i den utan hatt) och hade exakt de symptomen du fick, dock utan inblandning av alkohol. Att du skulle blivit drogad på ett all inclusive för småbarnsföräldrar i 30-årsåldern håller jag för helt osannolikt.

• Korsriddaren
    As mamma skrev 2011-08-22 21:46:03 följande:
    Tycker det verkar helt galet att ANTA att det är den MINST troliga anledningen, dvs. droger, för som andra har skrivit, varför droga en gift småbarnsmamma på ett all inclusive hotell?? Och jag har faktiskt också varit vid Medelhavet varje sommar sedan jag var liten, så jag har också haft solsting, och känner mycket väl igen symptomen som TS beskriver.
    Då är vi två!
  • Korsriddaren
    pussgurkan86 skrev 2011-08-23 10:55:22 följande:

har läst igenom tråden nu och håller med alla andra som säger att det inte är droger utan mer att du har blivit full eller solsting.

man tåler inte lika mycket alkohol när man vistas i solen.

att skylla på att man har blivit drogad är absurt, tycker det är väldigt oansvarigt beteende av ts att dricka flera glas alkohol när man reser med ett litet barn.

Svar på tråden Drogad på solsemestern