Drogad på solsemestern
Det är hur vanligt som helst att folk blir drogade utomlands, det händer hela tiden. Läser ni inte tidningarna ? Nyss var en skolklass på Cypern där jättemånga blev drogade.
Det är hur vanligt som helst att folk blir drogade utomlands, det händer hela tiden. Läser ni inte tidningarna ? Nyss var en skolklass på Cypern där jättemånga blev drogade.
Var inte så säkra på att hon fått solsting. Det finns idioter som drogar folk bara för att de inte har nåt vettigare att göra. Man skall passa sin dricka överallt.
Jag kan tänka mig hur en del tjejjer tänker när de råkar bli redigt packade.
Men gud, så här full skulle jag aldrig bli. Jag har blivit DROGAD!!!
Hade det varit så vanligt att folk blir drogade på krogen och liknande ställen så hade vi ju haft flera fall per år där man antingen tagit någon på bar gärning med att lägga något i någon annans dricka eller att folk upptäcker halvt upplösta tabletter i sitt dricka. Och såna saker är ju väldigt ovanliga, likaså att folk testas positivt efter att de misstänker att de drogats. Istället har vi massor av fall där folk påstår att de blivit drogade för att det har känts som det fast inga bevis finns. Tycker det talar för sig själv.
Nästa j```a provokationstråd. TS vill bara få läsa upprörda kommentarer, det kan nog vara kul när man är så uttråkad....
Det främsta symtomet är att kroppstemperaturen är över 40 grader.
Andra symtom är: huvudvärk illamående, kräkningar synstörningar yrsel, irritation, förvirring snabb puls rödflammig torr hud.

Det blir så om man äter mycket sol och bad
Vet ju inte i vilket land detta hände men läste för ett atg sen att i Turkiet så spär de ut vin och sprit med något skit, så att det blir billigare. Kanske detta som du råkade ut för?