• HelenE89

Coola höst-mössor??

Hej!

Jag tar gärna emot tips på var man hittar coola höst-mössor. Är ju alltid roligt om man kan hitta någon speciell mössa, inte de vanliga som finns på HM, Lindex och POP.

• Svar på tråden Coola höst-mössor??
  • SusanneB

Jag har också beställt på www.inovadesign.se  Super fin mössa och halsduk, och riktigt snabb leverans! Rekomenderar det varmt! =) 

• tideloo

Jag rekommenderar varmt mössor från småkottar,www.smakottar.blogg.se,hennes mössor är fantastiska,trevlig kontakt och snabb leverans! Beställt flertal ggr och är alltid lika nöjd!

• Lumo

Snygga mössor i all ära, men hur är det med praktiska mössor som tex är vindtäta, vattenavstötande o tex har öronlappar. Skitsvårt att hitta snygga sådana! Tips?

• santana01
    Lumo skrev 2011-08-21 20:34:18 följande:
    Snygga mössor i all ära, men hur är det med praktiska mössor som tex är vindtäta, vattenavstötande o tex har öronlappar. Skitsvårt att hitta snygga sådana! Tips?
    Håller med! Om det är någon som kan tipsa om fina mössor med öronlappar så säg gärna till!
  • Busbellan
    santana01 skrev 2011-08-22 15:01:56 följande:
    Håller med! Om det är någon som kan tipsa om fina mössor med öronlappar så säg gärna till!
    Måste det vara med öronlappar då? Jag tycker väpnarluvor i olika tjocklekar är väldigt praktiska
    Slipper man ju dessutom ha något extra om halsen på barnet
    Mamma till Nora, August och Ella
Svar på tråden Coola höst-mössor??