• Anonym

Theralen

nån mera som har tagit eller tar theralen,slutade med den efter 1 dag kände mig helt drogad det var hemskt.Aldrig att jag börjar med den igen.

• Svar på tråden Theralen
  • Anova

Jag har tagit theralen för att sova ordentligt. Och visst, man blir väldgt seg och det sitter i länge.

Vad har du fått den för, och finns det ingen möjlighet att byta?   

• Missundies

Jag tar pyttelite ibland mot ångest, ett par droppar, då får jag inga biverkningar.

När jag ska sova tar jag mer men fortfarande mindre än 0,5. Tar jag 0,5 eller mer drömmer jag helsjuka drömmar, är supertrött hela dagen efter och kan knappt öppna munnen så seg jag är..tar aldrig det när jag ska ha dottern nästa dag.

• Anonym

Jag tar theralen varje kväll för att få sova överhuvudtaget. Det har jag gjort i flera år. Jg tar 4-8 tabletter blir inte ett dugg seg dagen efter. Jag tycker dom är toppen eftersom att man kan justera dosen väldigt enkelt.

• Hyperduttan

Theralen är ingen favorit här heller... på mig sitter det i så länge kan knappt gå på ett dygn hahahaha

• Anonym

Jag har en sån otrolig ångest titt som tätt, Så därför skrev läkaren ut theralen,det är kapslar jag fick utskrivet 20mg och han sa att jag skulle äta 2åt gången 4 gånger per dag det blev alltså 160mg per dag.så jag har inte ätit dom på ett tag nu.jag har sobril också som jag kan ta men det är ju mera beroendeframkallande har jag hört.

• Anonym
    Anonym skrev 2011-08-23 11:51:38 följande:
    Jag har en sån otrolig ångest titt som tätt, Så därför skrev läkaren ut theralen,det är kapslar jag fick utskrivet 20mg och han sa att jag skulle äta 2åt gången 4 gånger per dag det blev alltså 160mg per dag.så jag har inte ätit dom på ett tag nu.jag har sobril också som jag kan ta men det är ju mera beroendeframkallande har jag hört.
    Är det heminivrin du har fått? Gråa kapslar?
  • Neblina
    Anonym skrev 2011-08-23 11:51:38 följande:
    Theralen gör en ganska seg, skulle rekommendera dig att få atarax eller liknande istället. den är även den lugnande och tar bort ångest men man blir inte seg och dåsig som med theralen.
    äter du någon annan medicin som ssri? Även det hjälper ju mot bland annat ångest osv.
    Jag bloggar om skönhetsvård :) my-luxurysoap.blogspot.com/
Svar på tråden Theralen