• Tussilagoflickan

Någon som har en crosstrainer?

Vi funderar på att köpa en crosstrainer, men vet inte vilken man ska köpa då det finns många att välja emellan i alla olika prisklasse.

Finns det någon som har en crosstrainer hemma? Märke? Pris? Är ni nöjd/missnöjd?

Hoppas på lite tips!

• Svar på tråden Någon som har en crosstrainer?
  • elefanthonan

Morsan har en crosstrainer,som hon köpte för runt 3000. Jag har själv tränat på den o tycker att den är värd de pengarna,köpte själv en billigare begagnad variant,men som inte alls är lika bra.
    Jag funderar själv på en sån där stepmaskin som de gör reklam för på tv-shop.

• Jennaz

Vi har en som är helt suverän, speciellt om man lyssnar på musik samtidigt. Tyvärr tar de plats så vi funderar på att göra oss av med våran, då den står i barnrummet nu. Perfekt träning, men som sagt, betänk att det tar upp rätt mycket plats!!!

• Jennaz

Orbitek har vi förresten. Du ville ju veta det. Pris har jag inte en aning om, kanske runt 2000... (?)

• Tussilagoflickan

Puffar lite...kanske finns fler som har en?

• Hanna2004

Det här vill jag också veta!

Vad köper man? Gymkort är ingen ide för mig, jag avskyr "gruppduschen" : )

• Hanna2004

Vi var och tittade på den idag och dom har nu årets modell som heter Energetics/ET 6016, samma pris fast (enligt försäljaren) bättre. Den känns stadig och har bra funktioner. Det blir nog en sån för oss.

Jag får inte till en länk igen men gå in på
    Intersport.se - kampanjvaror -kraftsport - Motionscykel
    sen hittar man den där

Svar på tråden Någon som har en crosstrainer?