Långkalsonger i ull ! Var ?
Hej ! Nån som har ett bra tips om vart jag kan köpa långkalsonger i ull till mina barn ? I stl 116 o 140 ? Till bra pris ?
Hej ! Nån som har ett bra tips om vart jag kan köpa långkalsonger i ull till mina barn ? I stl 116 o 140 ? Till bra pris ?
minimundus.se har rätt bra pris på sina ullkläder.
Oj,det var dyrt.. Bor i Norge och har alltid hatt ull till min pojke,superbra! Handlade ett set igår med långkalsonger och trøja,169 kr:)
Finns antagligen på ditt coop, märket pierre robert som brukar säljas där har fina ullkläder till barn till hyfsade priser.
Janus ullkläder använder mina barn.
Kikas Clothes har jag också provat.
Lite annorlunda och snygga kläder för vuxna också.
Glömde länken: http://www.larsmoullforadling.com/index3.htm
Där finns både Janus och Kikas Clothes :)
Polarn o Pyret har. Superbra tycker jag.
Föredrar Po.P före Ullamx. Köpte underställ till barnen på ullmax och de var trånga i resåren och blev urnoppiga och fula efter första tvätten. Köper INTE där igen!
Lägger till www.uteungar.se också.
Jag gillar Janus som jag tycker gör prisvärda ullkläder. Tex deras Regnbågsull som lillkillen haft som mellanlager tycker jag är underbara.
Kolla HM också, de har jättefina (men få) ullunderställ. Annars gillar jag också märket Joha som säljs i barnklädesaffärer.
Janus regnbågsull är bra. Enda negativa med deras overall var att dragkedjan gick lite för högt upp så det skavde lite på halsen. Men nu var det ju långkalsonger det var frågan om så det är ju inget problem då...
Favoritar
Icebreaker har underställ i riktigt bra kvalitet och dessutom snygga färger. Finns att köpa i flera webbutiker, sök på google.
Ull är det bästa som finns, men det är stor skillnad på kvalitet mellan olika märken. De lite dyrare brukar ofta ha bättre passform och hålla sig finare längre, tycker jag.
Tack allihopa ! Fick tag i ulllångkalsonger på Barnens hus för 49 kr/st. De var från märket Janus, passade på att köpa 4 par, då jag tyckte priset var jättebra!
Janus är jätte bra, vilket kanonpris med 49 kr/st. Kan tipsa om Houdinis underställ, kanonbra men tyvärr mycket dyrare.
Tjabba eller nåt: aha där ser man, tack för infot, då ska jag kolla efter det märket!