• dunlop

tjejer med klocka

Hej, jag är en kille med ett något annorlunda "problem". Jag blir jävligt tänd på tjejer som har klockor, helst herrmodeller och gärna lite löst sittande så dom hamnar "upp-och-ner" ibland. Jag har flickvän och har inte sagt något om det till henne, men jag köpte en klocka till henne en gång, men den använder hon ju självklart inte. Någon som känner igen sig? Någon som har några förklaringar till varför jag tänder på detta? Någon som vet hur jag kan få min flickvän att använda klocka?
    Förövrigt är jag ganska normal=)

• Svar på tråden tjejer med klocka
  • Santon

Hmmm...det där har jag hört för...

• Anonym (dsfs)

Säg att du tycker det är sexigt, då vill hon nog ha den på sig

• dunlop
    Santon skrev 2011-08-24 00:10:54 följande:
    Hmmm...det där har jag hört för...
    berätta mer..om du vet mer
  • dunlop
    Anonym (dsfs) skrev 2011-08-24 00:12:44 följande:
    Säg att du tycker det är sexigt, då vill hon nog ha den på sig
    Har tänkt det men jag tycker det låter så jävla konsigt att säga en sån sak..
  • Santon
    dunlop skrev 2011-08-24 00:14:30 följande:
    berätta mer..om du vet mer
    Det jag menar är att det har jag hört från åtminstone 3-4 killar/män förrut...att de tänder på herrklockor på en kvinnas arm.
    Tycker själv det är riktigt snyggt och då jag har en man som samlar på ur/klockor så lånar jag ofta ur den samlingen.
    Är ganska vanligt att tjejer och kvinnor idag bär herrklockor då det är mode med stora klockor.

Har du berättat för din flickvän att du tänder på det? Om inte, så tycker jag att du ska göra det.
  • Santon

Varför du tänder på det kan ju bara du veta. Om det nu finns ngn förklaring?
    Egentligen så kanske det inte spelar så stor roll varför vi tänder på de saker vi gör?
    Måste man veta?

Jag har dock en teori. Kanske att det är kontrasten manligt möter kvinnligt? Alltså kontrasten och det lite överraskande med att en kvinna bär ngt som egentligen inte är "gjort" för henne.

• dunlop
    Santon skrev 2011-08-24 00:23:08 följande:
    Det jag menar är att det har jag hört från åtminstone 3-4 killar/män förrut...att de tänder på herrklockor på en kvinnas arm.
    Tycker själv det är riktigt snyggt och då jag har en man som samlar på ur/klockor så lånar jag ofta ur den samlingen.
    Är ganska vanligt att tjejer och kvinnor idag bär herrklockor då det är mode med stora klockor.

Har du berättat för din flickvän att du tänder på det? Om inte, så tycker jag att du ska göra det.
    jo jag vet..det är ju ett enkelt alternativ ayy bara säga det, jag det är ju inte direkt vanligt och hur formulerar man sig? och vissa många personer använder ju inte klocka ens..som min flickvän tex
  • Santon
    dunlop skrev 2011-08-24 00:29:58 följande:
    jo jag vet..det är ju ett enkelt alternativ ayy bara säga det, jag det är ju inte direkt vanligt och hur formulerar man sig? och vissa många personer använder ju inte klocka ens..som min flickvän tex
    Hade det varit jag så hade jag helt enkelt sagt att  "du...jag tycker det är syggt med klockor och jag vet att det skulle vara jävligt (alt väldigt) snyggt och sexigt med en fin klocka på din arm älskling"
    Eller ngt i den stilen Har du och din flickvän varit tillsammans länge eller är det nytt och du känner dig blyg och osäker?
    Sedan så tycker jag inte alls att det är så ovanligt att killar/män och för allt i världen kvinnor också delar din "grej" att tända på detta.
  • Lillsnufflan

Jag gillar klockor och min erfarenhet är att män med samma intresse väldigt ofta tycker att det är toksexigt med stora herrur på kvinnor. Så du är inte ensam. Dessutom tror jag det är en ganska harmlös sak att föra på tal. Lite ovanligare än att uppskatta en snygg BH kanske, men det är ju inte så stor risk att hon tycker det är direkt äckligt eller frånstötande. Det vore skillnad om du ville att hon skulle ta på sig en rosa björndräkt. Antagligen använder hon inte klocka för att hon har en i mobilen, inte för att hon har något emot att bära klocka. Och tänk på allt konstigt kvinnor gör för att vara sexiga, tro mig, om hon får dig galen av åtrå genom att sätta på sig en snygg klocka då kommer hon att göra det! Kommunikation är A och O i ett förhållande, även vad gäller sexlivet.

Lycka till!    

• dunlop

Vi har varit ihop i sex år, och det här har varit en börda hela tiden för mig. Men det kanske bara är att säga som det är

• Lillsnufflan
    dunlop skrev 2011-08-24 00:50:00 följande:
    Vi har varit ihop i sex år, och det här har varit en börda hela tiden för mig. Men det kanske bara är att säga som det är

Ja, det är jag övertygad om. Efter sex år kan man definitivt ta ta du tycker det är sexigt med klocka. Det kunde hon nog efter sex månader också. Santon gav dig ju ett bra tips på formulering.

Lycka till! 
  • Anonym (watchfetish)

Jag har samma dragning till watch girls som du verkar ha. Jag blir tänd när en snygg tjej bär ett fint armbandsur. Olika tjejer passar i olika klockor men den klocktjejer/kvinnor är definitivt heta. Jag har själv haft denna dragning sen ung ålder. Det började troligtvis med att en vacker äldre kvinna som jag blev förtjust i under yngre tonåren bar en guldklocka. Det hände att jag lånade hennes klocka vid tillfälle och lekte av mig. Nu har jag ett stadigt förhållande sedan fem år och har berättat om min fetish. Hon var en watchgirl redan innan vi blev tillsammans och har en uppsjö av olika klockor. Senast igår beställde jag två nya klockor som hon ska få för att ge oss en nytändning i sängen. Hon kommer säkerligen börja bära klocka för din skull både i och utanför sängen. Googla fram lite bilder på internet med tjejer som bär klockor och visa henne så kan ni gemensamt hitta ett perfekt armbandsur.

Vissa gånger när tjejen jobbar eller av någon orsak inte är hemma så kan jag ta mig en runk och spruta på  någon av hennes klocka. Ibland när hon känner sig extra het och snäll kan hon ge mig en omgång och avsluta akten genom att styra min sats på hennes arm och klocka.

Genom kommunikation uppnår ni ett fantastiskt förhållande och samspel i sängen och övriga livet!

• Anonym

www.watchgirls.net/forum/

En sida för sånna som gillar klockor. Forum där klock fetish disskuteras och bilder på watch girls finns i mängder. Både porr och no nude!
    Där kan ni kanske hitta något tips på klocka,

• watcher

Bump! Älskar när tjejer har klocka. Så hett! Tyvärr gillar inte min tjej att ha klocka. Men hon har det när hon tränar, sen blir det sex när hon kommer hem. Hehe

Svar på tråden tjejer med klocka