• Marielle81

Påhoppad utan anledning vrf lixom?

Fattar inte vrf vissa måste hoppa på andra för att hävda sig själva eller vad handlar det om?
    Jag försöker skaffa nya kontakter här inne men ist blir jag påhoppad pga att jag skrev ut min
    bloggadress? Trodde detta var en bra sida med stöttning mm? Det e så jag uppfattat den innan?

Nån mer som blivit påhoppad för mindre? Sååå tråkigt.. Rynkar på näsan

Man kan visst inte blocka folk helt här inne heller? Bara blocka så de inte kan se ens profil?

Hoppas på att träffa trevliga och förstående föräldrar här inne i framtiden.. Hjärta
  • Svar på tråden Påhoppad utan anledning vrf lixom?
  • Marielle81
    A von B skrev 2011-08-24 16:03:27 följande:
    Puh vänj dig. Härinne är de flesta elakare än satan själv tyvärr.
    Fy vad tråkigt.. Då kanske det inte är en sida för mig endå Rynkar på näsan
    Vrf inte vara snälla mot varandra ist???
  • Marielle81
    Lady without tattoo skrev 2011-08-24 16:07:18 följande:
    Ja det var jag.Men då skall TS anmäla påhoppet..annars kan jag göra det själv?
    Man får ej göra reklam för sin blogg i en tråd.Då är det bätter att lägga tråden under rubriken bloggliv.Som är till för att man skall kunna ge andra sin blogadress
    SOM NY PÅ FL OCH INTE LÄST NÅNSTANNS OM ATT MAN INTE FÅR SKRIVA SIN BLOGGADRESS i inlägg? Så hur ska jag veta? Jag e inte synsk? Eller? Bara så tråkigt
  • Marielle81
    Kattdamen skrev 2011-08-24 16:09:09 följande:
    Men det var ju inget påhopp, det var snarare information. Så du undviker att göra fel till nästa gång.
    Ok? Aja tkr inte det var direkt trevligt sätt  att lägga fram det på iaf
  • Marielle81

Ursäkta mig ber så hemskt mkt om ursäkt kan man radera trådarna?
    Jag läste nog inte så jättenoga trodde inte detta var olagligt å trodde det fanns gemenskap här inne.

• Marielle81
    linjes skrev 2011-08-24 16:29:09 följande:
    Olagligt va väl att ta i

Men jag håller med dig om att fl inte är den bästa sidan,det är mycket påhopp....
    Yes det verkar så.. :( Mkt tråkigt iaf
  • Marielle81
    sweasmamma skrev 2011-08-24 17:36:13 följande:
    Det är absolut inget att bry sig om !!! 

Träffa rätt personer bara

KRAM  
    ÅÅh tack snälla KRAM KRAM
  • Marielle81

Nu är det såhär som inte många verkar ha sett eller de endast vill se det dom vill..

JAG ÄR DEN ENDA SOM BAD OM URSÄKT ANG MITT "PÅHOPP" ang stavning mm..
    Missade ni den lilla detaljen?

Jävligt tråkigt att bli bemött såhär svinigt när man bara ville vara trevlig å träffa likvärdiga föräldrar..

Jag ser inte att jag varit otrevlig men allt går till en viss gräns..

Jag ber återigen om ursäkt att jag är ny medlem och verkar helt dum i huvudet för vissa av er..

Sen vill jag tacka er som stöttat mig.. Hjärta

• Marielle81
    Nina CC skrev 2011-08-24 19:15:12 följande:
    du vet ju inte heller hur hon är. lady w t brukar vara en vettig röst i det ovettiga som existerar här på fl. 
    man behöver inte möta skit med skit, vet du. 
    pratat med många som råkat ut för henne sa jag, kan du inte läsa?
Svar på tråden Påhoppad utan anledning vrf lixom?