• SoStylish

Påhoppad utan anledning vrf lixom?

LinneaJosie skrev 2011-08-24 16:19:30 följande:
    Var någonstans var påhoppet i tråden? Det var ju bara info, varken trevligt eller otrevligt framförd. Jag upplever snarare TS reaktion som överdriven och otrevlig. 
  • SoStylish

TS både argumenterar, stavar och agerar som en lågstadieelev. Jag tyckte att folk gick ut lite väl hårt till en början, men nu när jag läst TS alla inlägg så anser jag att den som är otrevligast av alla är just TS!

Kasta inte sten i glashus liksom...

• SoStylish
    Pillan78 skrev 2011-08-25 15:14:25 följande:
    Jag tycker det där var lite onödigt oxå. Personangrepp. Ingen av oss vet ett skvatt om personen på andra sidan datorn.
    T.e.x om man har dyslexi så stavar men fel å skriver tokigt OAVSETT ålder.
    Hur man aggerar beror oftast på hur man blir bemött!
    Du är fri att tycka vad du vill, precis som jag är fri att tycka vad jag vill. Och jag vet mycket väl om att det finns folk med dyslexi, men jag tvivlar på att dom kan få in så mycket fantasifulla förkortningar i sina texter.

Jag tycker iallafall inte att man behöver bete sig som en tjurig barnunge bara för att man får en tillsägelse på ett simpelt internetforum. Och det är jag fri att både tycka och säga. 

Som sagt, jag tyckte att folk hade en lite otrevlig ton mot TS i början, men efter att ha läst TS minst lika otrevliga och hetsiga svar tillbaka så ändrade jag min åsikt. That's it! 
  • SoStylish
    Pillan78 skrev 2011-08-25 15:39:02 följande:
    Absolut! Klart du ska tycka vad du vill! Men om nån är otrevlig varför bete sig likadant? Å dessutom var tillsägelsen bara ditkastad utan ett hej eller liknande. Då känns det otrevligt.
    Jag kollade oxå upp det tillsägelsen handlade om OCH det stämde inte att man inte fick lägga ut sin blogg som TS gjorde....
    Varför bete sig likadant om någon är otrevlig? Är det inte bättre du frågar TS det? ;)  
  • SoStylish
    Marielle81 skrev 2011-08-25 15:41:17 följande:
    ksk, tkr? menar du sånt? allmänt dator språk =) har inget med dyslexi att göra =D
    Nej, det har absolut ingenting med dyslexi att göra. Det är bara riktigt jobbigt att läsa!
  • SoStylish
    Pillan78 skrev 2011-08-25 15:42:38 följande:
    Nej jag frågade dig. För du är inte ett dugg bättre som går till personangrepp.
    Det är ingen som varit otrevlig mot mig, jag lade bara till min åsikt i diskussionen. Men jag har läst TS inlägg i bägge trådarna och hon kör med översittarattityd och är väldigt spydig tillbaka. Så att sedan måla upp sig själv som ett offer för alla elaka Familjelivsmänniskor håller inte riktigt tycker jag. 
Svar på tråden Påhoppad utan anledning vrf lixom?