• Eva 081

Fan inte lätt

Texasmamma skrev 2011-08-25 10:26:13 följande:
    Ja d är ju den där kärleken som spökar...ångrar inte heller mitt liv, jag e jätte ycklig.Men vissa dagar ere bara så jäkla påtagligt att det finns/fanns nått innan jag och vårat. Jag har inte valt att skaffa barn för 8 år sen. Men nu får jag ta hand om en 8 åring ändå. Plus min lilla bäbis som JAG valt att skaffa.
    Inte d att jag inte tycker om mitt bonusbarn,hon e toppen!
    Tänker oxå så, att då blir det ju likadant för mitt barn, vet inte om jag någonsin skulle kunna "lämna bort" mitt barn till pappan då. Usch d måste ju va hemst.
    Jaha, så den där 8 åringen kom bara farande en dag utan att du visste att h*n fanns??? Nä jag tror inte det va? du är vuxen, du gjorde ett val.....ett väldigt dåligt val om jag bara läser ditt inlägg, för alla inblandade parter
  • Eva 081

"Jag har inte valt att skaffa barn för 8 år sen. Men nu får jag ta hand om en 8 åring ändå. Plus min lilla bäbis som JAG valt att skaffa. " Det var denna mening som jag blev så upprörd över. För att jag anser att hon gjort ett val den dagen som hon bestämde sig för att starta ett förhållande med sin man. Denna åsikt delar jag även med min man som är bonuspappa till våra tre äldsta barn, han funderade länge och väl innan vi inledde ett förhållande just för att kunna gå in och veta att han har gjort ett lika stort val som att han hade valt att sätta dom till livet själv. Sedan är det inte lätt, men det är det inte för mig heller som biologisk mamma.

Svar på tråden Fan inte lätt