Inlägg från: Anonym (Tight...) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tight...)

För tight..?

Kan man vara för tight där nere? Har seriöst aldrig ens kunnat få upp en tampong(minsta storleken), med lite våld kan jag när jag är överkåt få upp ett finger max 4cm innan det blir för trångt...
    Blir det bättre när man förlorat oskulden/går det ens att förlora den?

• Svar på tråden För tight..?
  • Anonym (Tight...)
    thomas55 skrev 2011-08-25 13:11:13 följande:
    Tror faktis att det går att få ut en unge den vägen trots allt
    Jo, men måste ju gå att få in något först... :(
  • Anonym (Tight...)

Jo förvisso, men börjat få småpanik när jag inte ens kan få upp en tampong

• Anonym (Tight...)

Gör inte ont men efter 4cm så tar det tvärstopp kan inte pressa fingret högre än så, brukar lätt kunna spänna mig vid tampong men är avslappnad då jag är kåt iaf
    men får ta o testa med olja även om jag är riktigt våt ändå(rinner efter ett tag...)

• Anonym (Tight...)

Okej, lite hopp då iallafall

• Anonym (Tight...)
    Anonym skrev 2011-08-25 13:33:34 följande:
    Antagligen så gör då något fel när du för in tampongen. Om du gör rätt och du ändå är för trång så borde du uppsöka en gynekolog. 
    Går det ens att göra fel? 
  • Anonym (Tight...)

Hm, kom just o tänka på att mina naglar står ut 2-5mm från fingret kan det ge något omedvetet obehag (har högsmärtgräns så märker ofta inte att jag exempelviss slagit mig fören det är ett stort blåmärke) som ger muskelsammandragningar så det blir för trångt? 

• Anonym (Tight...)
    Jonzonto skrev 2011-08-25 14:06:08 följande:
    Låter konstigt om du skulle få en sådan utan att märka det tycker jag iaf.. Du borde ju märka av att det är något som gör ont om från nageln isf! Men jag vet inte säkert, det kan ju vara så att du inte märker något..

Har du testat med något mindre för å se om det blir samma effekt? 
    Nej, har inget mindre att texta med, förutom blyertspennor o det känns lite vanskligt
  • Anonym (Tight...)

Okej, "skönt" att det finns andra som haft samma problem, bara att luta sig tillbaka o låta tiden avgöra då

• Anonym (Tight...)
    Anonym (Been there) skrev 2011-08-25 20:03:34 följande:
    Kunde inte heller få in en en tampong innan jag förlorade oskulden och det gjorde jätteont att ens försöka. Jag blödde mycket och fick ont de första få gångerna jag hade sex också men efter det har det inte varit några som helst problem. Så tycker inte du behöver känna någon oro eller stressa upp dig över det. kan vara att du har en tight slidkrans, jag är såhär i efterhand rätt säker på att det var vad som orsakade mina problem, men den går att tänja ut även om det kan göra ont.
    www.rfsu.se/sv/Sex--relationer/Kropp-och-kon/.../  Här kan du läsa mera om just slidkransen och se om det låter som det kan stämma in på dig.  Att du inte kan få in en tampong beror definitivt inte på att du gör fel eller något sådant. Lycka till!
    Skulle kunna vara så, har väldigt hög smärt tröskel så får inte ont iallafall, fast det ska man nog vara tacksam för
Svar på tråden För tight..?