• silper

    Gravida i Umeå BF höst/vinter -11

    Halloj!Skrattande
    Åh vad jag e glad att jag fick tips att kolla forumen här! Jag är beräknad 15 december, första barnet och är 28 år. Bor i slutet av Öst på stan, nedanför Nus. Har ni haft nån träff eller planerar ni att ha någon..? Skulle hemskt gärna vilja träffa andra med växande magar.. Drömmer
    Hoppas alla mår superfint å bebbarna oxå såklart..!Hjärta

  • silper

    Ja precis, med åldern på oss alltså, hur bra som helst ju..!Glad
    Jag jobbar oxå heltid till 18 men e ledig helger. Kan annars när som helst eg, kan fika vardagkväll men kanske blir bättre lör/sön..? Hur har ni det till helgen?

  • silper

    Fast om vardag blir bättre för er så var det ju träffande att tre av fyra bor nära universitetet. Isf skulle vi ju kunna ses här omkring nånstans en stund.. Lite lättare med en prommis än en tur till stan tänkte jag. Sen ifall nån(typ jag iaf, ofta) e lite trött efter jobb.Tungan ute
    Inte för att räkna bort dej, kokos11 såklart! Du jobbar ju oxå länge..Foten i munnen
    Vad tycks alla?

  • silper

    halloj!
    åh, vad jag har tänkt skriva men dt har varit rätt mkt med jobb å annat.. sen har en förkylning varit på väg i nån vecka oxå å den slog till igår..Rynkar på näsan med besked..!!
    vill ju inte smitta ner nån (ganska jobbigt å oroligt att ha feber å ont med bebis i magen..) å sen så måste jag ju bli bättre å orka, men nästa vecka kan jag. får ju bli efter 18.30 eftersom jag jobbar, lr måste äta direkt då så skulle funka med runt kl.20 kanske.. vet inte hur trötta alla e på kvällar, kanske känns jobbigt..?

  • silper

    åh, asså jag var så peppad på en träff, lr det e jag ju fortfarande men blev förkyld ju å sen har all ork gått till jobb..Rynkar på näsan ruskig förkylning, vill inte försvinna heller.. börjar kännas bättre så säg att det blir en till träff?! kan till helgen när som, lr när ni kan..? har varit in å kollat på grav.yoga å tror det var den där jag skulle pröva.. julia, ska du gå på onsdag? måste kanske anmäla oxå iofs.. Tungan ute har förresten oxå köpt spjälsängen å skötbord, fast jag var tveksam på att köpa bord alls, men vagnen vet jag inte heller.. vi ska väl ta en grundlig titt på alla alternativ först. men visst e det spännande?! alldeles nyss så var det en riktig virvelstorm inne i magen å det känns helt otroligt att det kommer nån helt ny liten en om 10 ½ vecka!! vill iaf jättegärna ses allihopa! {#emotions_dlg.flower}

  • silper

    bebis3: ja jag har ju hört det men ändå blir inget riktigt bestämt..Skäms vi måste ju tom. titta runt på vad vi ska välja. fast tänker att det kanske inte gör nåt om det går över ett par veckor efter bebisen kommit innan vi har vagn. eftersom det är mitt i vintern å så.. fast klart man vill gå ut å strutta med vagn oxå..! (10 v. kvar oxå, bf 15/12)

    ja, snälla säg att det kan bli nån mer träff! känns sååå trist att jag missade den första ju..Rynkar på näsan

    julia09: ringt å pratat med susanne på yogan, kunde inte i onsdags för jobbar ju till 18(hade för mej dt var senare) men hörde att jag får börja nästa gång å ta igen de första två lektionerna med nästa grupp så ska ordna jobbet å komma nästa onsdag!!

  • silper

    lite i sista minut kanske men kan dt gå med träff imorron?Tungan ute stötte på en tjej från skolan som väntar smått 4 nov. å ska träffa henne imorron.. tänkte kan fråga om hon vill följa isf. fast hon e sjukskriven, lr gravidskriven så sa att jag skulle komma till henne, så kanske hon inte pallar.. men jag skulle gärna träffa både henne å er efter varann oxå!Skrattande fast som sagt, i sista stund kanske för såna planer.

  • silper

    nej, förstod att dt inte skulle gå idag. var ett longshot.. men kom gärna med förslag när ni kan ses..! skulle vara så kul ju..Glad
    dt var sådär att kolla vagnar faktiskt. hade velat se fler exempel.. men kul att provskjuta dem, känns så otroligt att dt kmr ligga en bebis i en sån om nå månader bara..Förvånad ska kolla på nätet efter en lite.. tror jag vill ha liggkorg/sittdel men med lift i sittdel finns ju fördelen att man kan ta med liften in å lämna chassit i trappen. vi bor nu på andra våningen utan hiss.. hur tänker ni?

Svar på tråden Gravida i Umeå BF höst/vinter -11