Kostnader vid sjukhusvistelse, förlossning mm?
Jag har frågat lite om detta en gång för säkert 2år sen men minns inte riktigt vad svaret blev.
Hur mycket kostar det att tas in för förlossning?
Vad blir det om den måste stanna på sjukhuset i kuvös för den är för tidig?
Vad kan det ev kosta om den måste åka iväg till Lund och sådant? vad måste man tänka på då mm? om den måste opereras för olika saker vad blir kostnaderna då? finns det nåt tak som tex hos tandläkaren och man inte behöver en extra försäkring?? *huvudet bara snurrar* :D
Funderar på det hela med graviditets försäkring o sånt. Är v21 nu så hört det e dags o skriva en nu om man skall ha en.
Än så länge har vi inte haft "riktiga" problem bortsett från ett falskt missfall (kom bara blodklumpar men den stannade inne och sen har allt vart helt normalt) förra veckan hade jag höjt blodtryck men det var tydligen bara stress inför att vi ska flytta nästa helg och jag behövde packa en MASSA grejer o jag ville hinna i tid (babyn var helt OK då och idag när vi kollade igen).
Tar imot ALLA tips och tankar, idéer mm!!! detta e första barnet så jag kan nästan inget om det ekonomiska/jurdik mm som kommer med detta.