Har du råkat sett någon haft sex?
Har så råkat sett någon som har haft sex? Spionerade du då på dem? Berätta gärna
Har så råkat sett någon som har haft sex? Spionerade du då på dem? Berätta gärna
Ja jag såg två katter en gång ute i skogen!
Såg en av mina bästa kompisar och hennes dåvarande kille i sängen.....
Eftersom jag är fågelskådare och ofta är ute i skogen med bra optik så har det hänt vid några tillfällen
En gång från Falsterbo fyr när ett par hade sex på stranden nedanför, de fattade nog inte att det var Fyrens dag så där smockfullt med folk i fyren
Sen har jag vid flera tillfällen sett folk ha sex när jag stått och skådat ut över en av mina favoritsjöar (Nej, inte favorit pga att folk har sex där utan för fåglarnas skull ) och sett folk ha sex i ekor eller tom i en liten badflotte
Tyvärr har de aldrig varit tillräckligt nära för att jag skulle kunna fotat dem med bra resultat.
Sett en busschaffis som satt i en mörk buss längst bak och ruskade tupp. Det bästa var att han satt i mitten längst bak med benen på handstöden :D
Han hade ju iofs bara sex med sig själv, men vi var typ 14 och tyckte det var skitkul så vi knackade på fönstret och gapskrattade när han i panik försökte skyla sig..
Sen såg vi ett tonårspar som vi bodde mittemot som gökade i soffan när de var ensamma hemma. Akten var över väldigt snabbt :P
Min pappa med hans dåvarande, önskar jag hade sluppit den synen...
Inte själv sexet, bara det guppande tältet
Puffar lite för tråden
Jo då, många gånger. En gång på en camping, ett par som knullade med bara ett myggnät som "dörr". En kompis som i fyllan satte på en tjej när jag och en annan tjej låg bredvid... när vi var tonåringar.
En annan gång när ett par gjorde det på en strand, uppenbarligen med syfte att folk skulle kolla... Alltid trevligt med dessa syner!
jag va ute och gick promenad i skogen,såg då ett ungt par hade sex,jag är tjej och 24 år!!
hon stod mot ett träd och han slickade henne... kunde inte låta bli att titta,blev sjukt kåt!!!!
Jag har vid ett par tillfällen få bevittna våra sommastugegrannar tämligen ohämmat knulla med varandra på sin brygga. Ganska trevliga upplevelser eftersom eftersom hon onekligen ser väldigt bra ut både vad gäller utseende och kropp. Dessutom är båda förbannat trevliga! :)