• iwannarock

Vad trodde DU dom sjöng???

Jag satt och funderade här förut på hur många låtar man hört och vissa som man faktiskt lyssnat MYCKET på och trott att dom sjunger något helt annat än vad dom faktiskt sjunger.Så kom med "era" texter Kan bli sjukt roligt.

Här har jag några jag har sjungit till mycket

Cheryl Crow: What if god was one of us just a SLUT like one of us      Ja helt sjukt men det va så jag sjöng  och efter ett bra tag undrade jag va fan jag höll på med.

Ebba Grön Die Mauer: Sussane stod SJÄLVSTICKULERAD (hahah stickulerad va fan är det???)

Manowar: Hail and kill men jag sjöng EN GÅNG TILL :-/  

En kompis sjöng till Dude looks like a lady men hon sjöng DOODOO (bajsa) like a lady

Min mans version av Låten Black diamond med KISS, Mc Diabol       

En annan kompis trodde att Hammerfall sjöng STÅNG KORV men dom sjunger Stone Cole           

• Svar på tråden Vad trodde DU dom sjöng???
  • mzmaa

Jag sjöng; vissan lunn koka skiten full! ;)

= vyssan lull koka kittelen full

• Ikka

Den här är också skön, han är helmysig:

">

Samtidigt som jag tycker lite synd om dem som inte hör eller förstår att de inte kan sjunga, de bjuder på det dock. 

• varfördåför

"rattibackilit" i låten en gammal amason, det är iof rätt, men det är inte ett ord

och i en av sommarpsalmerna man sjunger på tex skolavslutningen så sjöng jag..

"Inatt skall Du somna vid Svartramadan" (Svartrama damm)
    nepp... kan inte stava... sorry!
  • Fröken Löken

En kompis till mig trodde att Magnus uggla sjöng "jag dansar aldrig näktergal..." (jag dansar aldrig nykter)
    Hon sjöng också "We recorded a track..." till Elvis (We were caught in a trap) suspicious minds
    När hon sen skulle förklara sig när vi frågade vad det var för låt de spelade in berättade hon att låten gick ut på att de var i studion och spelade in sen kunde de inte komma ut därifrån och det fanns ingen telefon!?!?
    Jo, ett gott skratt fick vi oss!! :)

• Blalalala

"Let's pee in the corner... Let's pee on a friend... I'm losing my religion..."

= That's me in the corner
    That's me in the spotlight,
    I'm losing my religion

• Skytten

Jag har inte läst hela tråden så någon kanske redan tipsat om den här sidan men annars är ju era roliga felsjungningar värda att skickas hit:

saltmannen.se/

• Ikka
    Blalalala skrev 2011-08-27 14:01:15 följande:
    "Let's pee in the corner... Let's pee on a friend... I'm losing my religion..."

= That's me in the corner
    That's me in the spotlight,
    I'm losing my religion
    Hihihihihi!!!! 
  • hojanna9

Trodde fram till tonåren att de sjöng
     "bad boys, bad boys, what you gonna do when it comes for you... Ha ha en killkompis skrattade nästan ihjäl sig när han hörde det...

• Alvöra
    varfördåför skrev 2011-08-27 13:58:10 följande:
    "rattibackilit" i låten en gammal amason, det är iof rätt, men det är inte ett ord

ååh tack för att du skrev det! jag hade glömt att den fanns och håller på att sätta ihop en mapp med barnsånger från min barndom Den är så fin! .....hihi svartramadan :D
  • ETSS
    varfördåför skrev 2011-08-27 13:58:10 följande:

Älskar Svartramadan, helt underbart :)
Svar på tråden Vad trodde DU dom sjöng???