• NeLi

Duschar jag för sällan?

jag duschar varje kväll och tvättar håret likaså! Min man gör likadant. jag skulle seriöst inte kunna leva med en man som inte duschar varje dag! Däremot kan jag ju tillägga att som igår när man kom hem rätt kalas från krogen så var det inte tal om dusch..hehe..

• NeLi
    Anonym skrev 2011-08-28 12:05:19 följande:
    Jag duschar 5-7 ggr/ v. Men det är ju för att jag tränar mycket också. Och sexar en del:p skulle inte vilja gå ner på ngn som duschar 2 ggr/ v. Bara de kvällarna då.
    jag hade heller inte velat ha sex med någon som inte duschar ofta..Skrattande
  • NeLi
    coloredsnow skrev 2011-08-28 12:43:36 följande:
    Och ändå lever du idag?
    hahah, ja, men jag känner mig jäääävligt sunkig :) Flört
  • NeLi
    sextiotalist skrev 2011-08-28 12:38:22 följande:
    Vad bra, då får jag ha min sambo ifred (duschar två-tre ggr i veckan och luktar aldrig ofräscht) och min sambo får ha mig ifred.
    hahah, bra att man hittar likasinnade. Min man känner sig ofräsch om han inte duschar en gång om dagen, och det är jag glad för :)
  • NeLi
    Mellamella skrev 2011-08-28 13:20:23 följande:

Jag duschar minst en gång varje dag. Håret tvättar jag typ två gånger i veckan eftersom det sällan blir flottigt.

Hur ofta andra duschar är upp till dem, sålänge man inte går omkring och luktar illa så gör det väl ingenting.

vad avis jag blev på ditt hår! Jag har så tunt hår att jag behöver ha det nytvättat för annars bara "hänger" det.

håller också med om att det är individuellt hur mycket man duschar, så länge man inte luktar illa gör det ju inget. När jag var yngre arbetade jag som kassörska och vi hade en stamkund som luktade fruktansvärt fruktansvärt illa. nästan som underliv under mens. Jag skäms, men jag var tvungen att stänga min kassa när hon kom för det gick inte att andas..
  • NeLi
    coloredsnow skrev 2011-08-28 14:08:02 följande:
    Det beror inte på det flytande innehållet du drack igår?
    haha, jo det och den härliga white-trashtofsen och sminkrester under ögonen! Idag är jag i mitt esse! Skrattande
Svar på tråden Duschar jag för sällan?