Inlägg från: Anonym (I-landsproblem) |Visa alla inlägg
  • Anonym (I-landsproblem)

Duschar jag för sällan?

Jag vet inte. Jag tycker att man ska duscha så ofta som man själv känner att man behöver och strunta i vad alla andra säger. Själv känner jag att jag måste tvätta håret varannan dag, eftersom det blir väldigt fett annars, och då passar det ju bra att även tvätta hela kroppen samtidigt. Sen kan man ju tvätta vissa delar av kroppen varje dag om man känner att det behövs även om man inte duschar varje dag, återigen känn efter själva och lyssna inte för mycket på andra.

Sen det här med rakning. Alla får göra som de vill där med. Personligen rakar jag mig inte ofta. Brukar rakar mig oftare på sommaren dock. Under armarna då jag vet att jag ska ha ett linne tex på mig, annars inte. Benen om jag vet att jag ska ha kjol/klänning tex på mig. Bikinilinjen, eventuellt på sommaren om jag tex ska bada, men då endast så att det inte sticker fram hår, skulle tycka att det var obehagligt att vara helt hårlös därnere och skulle säkert få en massa svampinfektioner och annat om jag inte hade hår som skyddade.

• Anonym (I-landsproblem)

Seriöst? Ni får gärna tycka att någon är äcklig, men måste ni gå till personangrepp? Inte kul att läsa...

Svar på tråden Duschar jag för sällan?