Inlägg från: Anonym (Nr.325 också) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nr.325 också)

Duschar jag för sällan?

svalan1980 skrev 2011-08-29 10:42:12 följande:
    Jag vill veta vad ni använder för schampo som kan hålla håret rent så länge?

Sen är det så att folk med dålig kondis svettas inte. Tro mig, jag har själv varit där.
    Rätt skönt ibland faktiskt. Billigt om inte annat.
    Jag har inget aktivt liv, är hemma om dagarna & studerar, önskar jag hade ork, tid & möjlighet att träna/röra på mig ordentligt. Men det kommer väl igen då jag tillslut ska jobba igen =).
  • Anonym (Nr.325 också)
    Analoga skrev 2011-08-29 10:51:56 följande:
    Duschar du bara varannan vecka?????  Ursäkta - men fy vad äckligt! Förvånad
    Jag har inget aktivt liv, är hemma om dagarna & studerar, önskar jag hade ork, tid & möjlighet att träna/röra på mig ordentligt. Men det kommer väl igen då jag tillslut ska jobba igen =).
    Ingen som har klagat, jag är inte lortig jag tvättar mig ordentligt, byter underkläder varje dag, kläder varje/varannan.
  • Anonym (Nr.325 också)
    Neblina skrev 2011-08-29 17:10:23 följande:
    Fy vad jobbigt.
    Annars är det ju vanligt att man får dessa problem du beskriver av att man tvättar sig för ofta.
    Precis då jag var yngre duschade jag 1-2ggr per dag, jag svettades så det bokstavligen droppade/rann längs armen från armhålorna ibland =( inte alls kul om man gick i kortärmat alt linnen. Har behövt använda speciella deos för mycket svettningar, dem behöver jag inte alls sedan jag började duscha mer sällan.
  • Anonym (Nr.325 också)
    Neblina skrev 2011-08-29 17:33:46 följande:
    Ja klart i puberteten är det ju vanligare med svettningar och så, dock var jag relativt förskona.
    Men kan tänka mig hur jobbigt det måste ha varit.
    Det höll i sig till 27-års åldern
Svar på tråden Duschar jag för sällan?