• Lind a

Duschar jag för sällan?

Jag tycker det är på tok för lite!! Men då duschar jag 1-2 ggr per dag. Vill inte gå och sova utan att duscha, och ibland tar jag springturer på morgonen och duschar då med. Om jag hoppar över 1 dag av
    Nån anledning så tycker jag att det känns äckligt och ofräscht!!

• Lind a

Såklart det är för sällan!!! En gång per dag behöver man blaska av sig... Är man torr så skölj av dig och tvätta med olja. Du stinker säkert men ingen vågar säga nåt, de runt dig kanske är vana!

• Lind a

Men som nån annan skrev, varannan dag är iaf det minsta man borde duscha... Du och din omgivning kanske luktar lika illa

• Lind a

Men såklart ni som duschar sällan luktar... Hade en arbetskamrat som duschade 2-3 ggr i veckan. Hon luktade!! Nyligen fick vi en till som duschade 1 gång i veckan, Jon fick gå för ingen kunde vara i närheten av henne!!
    1 gång om dagen, in och skölja snabbt, tvåla fötter händer och armhålor. Sen på med lite olja, raps eller oliv och sedan ut igen. Byter ni inte kläder varje dag heller?? Städar inte varje vecka?

Ni är väl på jobb?? Cyklar, går mm?? Idag r jag varit hemma hela dagen och grejat förutom en kort sväng till Ikea, klart jag måste duscha innan jag hoppar ner i sängen!!

• Lind a

Men hur vet ni att ni intr luktar? Man brukar inte känna sånt själv??

Jag är enormt känslig för dofter...

Svar på tråden Duschar jag för sällan?