• ukochana

Är det baby-boom just nu?

Jag och min väninna är lite oense om i fall det är baby-boom just nu eller inte.

Kring -09 -10 är det ju sagt att det var det, men är det verkligen det ännu?

Vad tycker ni?

Stolt mamma
  • Svar på tråden Är det baby-boom just nu?
  • Pyris

Här där vi bor tycks vara baby-boom, många vänner och andra personer som man känner ska få en liten bebis, speciellt runt mars-april.

• GulTussilago

Ja det känns så iallafall! (och jag blir inte mindre bebissugen av att se alla dessa fina magar, bebisar och barnvagnar överallt )

• Helle333
    ukochana skrev 2011-08-28 17:16:58 följande:
    Jag och min väninna är lite oense om i fall det är baby-boom just nu eller inte.

Kring -09 -10 är det ju sagt att det var det, men är det verkligen det ännu?

Vad tycker ni?
    Jag tror det beror lite på =)
    Jag hade en babyboom runt mig för tre fyra år sedan. Då kom det 21 barn på 13 månader runt mig. I år är det "bara" runt tio. Än så länge...
  • ukochana

Det var intressant! Jag personligen tycker nämligen att det verkar ha minskat på babyfronten jämfört med för ett - ett par år sedan. Så min kompis har kanske rätt då.

Skulle vara kul att se någon statistik om detta, men var kan man hitta det?

Stolt mamma
  • ukochana
    Helle333 skrev 2011-08-28 17:22:47 följande:
    Jag tror det beror lite på =)
    Jag hade en babyboom runt mig för tre fyra år sedan. Då kom det 21 barn på 13 månader runt mig. I år är det "bara" runt tio. Än så länge...
    Oj, det var inte illa!
    Stolt mamma
Svar på tråden Är det baby-boom just nu?