Vad tycker ni om guldfynd?
Tänkte kolla vad ni tjejer och killar tycker om guldfynd?
En kedja som funnits länge
Lite onödigt vetande men kul
Tänkte kolla vad ni tjejer och killar tycker om guldfynd?
En kedja som funnits länge
Lite onödigt vetande men kul
gillar dem inte men det alternativet finns ju inte
Vi kör en variant koll till med även negativt
Kan inte rösta med de alternativen. Tycker Guldfynd är värdelöst. Dåligt sortiment, dålig kvalité, ofta otrevlig och okunnig personal. Höga priser. Dålig planering i butikerna m.m m.m...
Fanns ju enbart helt positiva alternativ.
Gör en ny omröstning med bättre alternativ är mitt förslag.
Annars röstar jag på att dte är som HM ungefär.
Inget jättebra, man får vad man betalar för och ja, jag har handlat där.
Gjorde om till en ny tråd med nya alternativ. Oj, företaget verkar ha missat mycket på vägen från när de startade.
Verkar vara mycket ung personal el byts de kanske ut ofta? Vem vet. Nuförtiden jagar visst alla företag kronor och ören. De inläggen man ser bådar inte gott. Gillar själv också dessa små privatägda butiker eller kanske gå till en guldsmed direkt. Görs mycket snyggt
"Mitt" Guldfynd (det som ligger närmast mig och som jag i så fall går till ifall jag ska till ett Guldfynd) är bra. Jag tycker personalen där är trevlig och de kan visst mycket. Visst, de är inga proffs med 20 års utbildning, men de kan allt man behöver veta om deras smycken. =)
Det finns ju väldigt många guldfynd butiker så det kan skilj sig rejält.
Roligt att se att någon är nöjd fortfarande.
OBS: Nu finns en ny tråd med positiva och negativa svar att ge
käresta
För mig är det en affär man går till när man inte har mkt pengar. De har inga (enligt mig) fina saker, det känns som deras målgrupp är yngre kanske inte fjorton exakt i år en "fjortis" mer.
Jag gick mkt dit när jag var tonåring men nu känns de fult och billigt
Jo, delvis tror de har mer billiga smycken men vissa är rejält dyra."prisvärt" är en tolkningsfråga.
Det säljs mer i "storpack" vill mann mer specialdesignade finns det många att finna.
Guldfynd är en affär som varken har ett fint innehåll eller skyltfönster.
Det är en butik som bara tar plats och skulle kunna ersättas med en lokal fyndbutik istället.
Sortimentet är precis som Glitters om man ser till smyckena, bara att grejerna är lite dyrare.
Deras marknadsföring är under all kritik.
Personalen i butiken kan jag inte riktigt uttala mig om. Men de som jobbar lite högre upp har inte så mycket mellan öronen..
Jag skulle säga att Guldfynd är som smyckesbutikernas motsvarighet till McDonalds när man pratar om restauranger.
Vägrar rösta för det finns inget passande alternativ för vad jag tycker om kedjan.
Kan det vara ett butiksbiträde från guldfynd som skapat tråden???
Förstår inte var det plötsliga hatet mot Guldfynd kommer ifrån. Jobbar i köpcentrumet och min affär ligger nära Guldfynds och det brukar vara kunder där hela tiden. Tycker de har bra sortiment i ringar och örhängen i alla fall. Fina guldhalsband tycker jag det är ganska svårt att hitta överhuvudtaget nuförtiden..
En riktig skräpaffär, utan kvalitet eller finess.