Vid vilken ålder har/hade ditt barn storlek 29 i skor?
Som rubriken lyder.. Min son är snart 3,5 och hans nya höstkängor blev i storlek 29.
Litet, normalt eller stort..?
Som rubriken lyder.. Min son är snart 3,5 och hans nya höstkängor blev i storlek 29.
Litet, normalt eller stort..?
Min dotter blir 7 om två veckor och har 28, 29 på vinterkängorna . Hon är inte stor hon
Min son har storlek 27 på sina sneakers som han fick i våras (börjar bli små) så jag skulle gissa att det blir storlek 28/29 på vinterskorna. Han är 3.5 år.
Min son hade strl 29 på sina vinterskor men vi måste nog köpa större till vintern..han fyllde 4 i maj och folk har alltid tyckt han har stora fötter.men då brås han ju på sin far(som har strl 48 nu!)
Dottern på 3,5 har 27 på gympisarna som hon haft sedan förra hösten. Men i skor som vi köpt nya nu blir det ca 29.
Kommer inte ihåg, jättetidigt förmodligen. Äldsta sonen är 8 år nu & har stl.37.
I hans fall är det nog ärfligt, maken har stl.48-49 i skor & är en bit över 1.90, sonen är snart 1.45cm.
Själv har jag 38òr så det är inte på mig han brås på iallafall
Dottern är 5,5 år och drar just nu ca 29 i skor. Sklijer lite mellan märken men mestadels 29 nu i alla fall
Min son har precis gått till sorlek 30 och han fyller 4 om 1 månad.
Min kille på precis 5 år har strl 28 och 29 på sina springskor och 27-28 på gummistövlarna. Sandalerna i 29 var för stora... Dottern var väl 6 år när hon hade den storleken... Första sonen var nog 5-6 år med.
Min dotter på snart 3 1/2 år har 25-26.... Och det ser typ monster stort ut tycker jag.....:)