• Hjärtefröjd

Någon som testat akupuntur i samband med FET?

Vi kommer att göra våra tredje återföring (FET) i oktober, efter två misslyckade försök, och funderar på att genomgå en akupunkturbehandling hos Marietta och Tobias på Akupunktur.se i samband med detta.

Deras upplägg vid FET är akupunktur två ggr per vecka när mensen kommer, alltså fyra ggr innan FET.
    En behandling samma dag som FET och sedan en behandling dag 3+5+ 10 efter FET.

Någon som testat och rekommenderar detta?

• Svar på tråden Någon som testat akupuntur i samband med FET?
  • Zinfandel

Jag får akupunktur före men absolut inte efter eftersom det vara utdrivande i en så tidig & känslig fas.

• Hjärtefröjd

Jag reagerade också på att det var flera behandlingar efter återförandet. Hur har du lagt upp behandlingen inför FET?

• Zinfandel

Jag går alltid 1-2 ggr/vecka men nu kör jag nån extra gång innan Fet! Och så har jag akupunktur i öronen som jag trycker på dag ut & dag in Drömmer

• josch

Hej,

Vi har en dotter som är född år 2008 och efter det hade vi stora problem med att bli gravida igen det tog över ett år. En utav mina vänner rekommendera mig att göra akupunktur hos en Kinesisk läkare som har en Phd i akupunktur och har många års erfarenhet av att hjälpa kvinnor som har svårt att bli gravid.

Jag har testat akupunktur i samband med naturliga örtmediciner och bara det ställde min kropp i balans.
    Jag behövde aldrig pröva IVF.

Nu är jag gravid i tredje månaden vilket kändes som en omöjlighet för några månader sen.

Han har en praktik i ett hälsocenter som heter Salvestockholm på Krukmakargatan 3 i Stokholm.

WeiWu får mina varmaste rekommendationer till att pröva denna fantastiska behandlingsmetod som verkligen fungerar.

Lycka till

/Josephine

Svar på tråden Någon som testat akupuntur i samband med FET?