Skaffa älskarinna till sambon?
Jag och min sambo har i grund och botten ett bra förhållande. Vi är lyckliga tillsammans och delar många intressen samt delar på ansvar och plikter när det gäller hem och barn. Vi älskar varandra och planerar för bröllop inom de närmsta åren.
Men det finns ett problem. Vårat sexliv. Eller egentligen är det min sexliv som är boven i dramat. Min smabo ställer inga krav på mig och är väldigt lyhörd. Har pussar och kramar mig ofta, hans smeker mig utan att det behöver leda till ngåot. Men jag märker att han blir ledsen när jag varje gång avvisar honom. Och detta knäcker i sin tur även mig.
Och jag vet inte varför det är ås här, det är bara som om jag inte kan bli kåt längre. Jag vill så gärna ha sex, jag älskar min sambo! Men det tar stopp och jag vill hellre vända mig om och somna om. Jag vet inte vad jag ska göra, jag vill så gärna att sexet ska vara lika bra som allt annat.
Men vad ska man då vända sig för att få hjälp? Detta är ju något som gnager i mig varje dag och jag vet inte hur jag ska ta tag i det. Ibland känns det som att det nästan hade varit lättare att sambon hittade en älskarinna så att han fick sin bit och jag fick vara ifred. Vi har försökt med så mycket, oljor och leksaker men också att boka in tider för sex och ha egentid då och då. När vi då har sex så är det helt underbar men att komma till den punkten att det sker är en lång resa.
Detta gör mig så ledsen.
Någon som känt likadant?
Någon som vet en lösning?