Får din kille ha likadan klänning som du på sig när ni är på fest?
Är det okej med dig att din kille klär sig i precis likadan klänning som du när ni är på en fest av det seriösare slaget, t ex dop, bröllop, 50 års fest?
Är det okej med dig att din kille klär sig i precis likadan klänning som du när ni är på en fest av det seriösare slaget, t ex dop, bröllop, 50 års fest?
Nej. Han har så håriga ben! Han skulle nog inte klä sig i klänning, han föredrar byxor. Jag hade iaf skrattat ihjäl mig :D
Inget av ovanstående..han hade fått ha det och jag hade skrattat hela kvällen för han hade varit en mycket ful kvinna i sina bodybuildar muskler och skägg
Nej, det är ju inte kul om någon har likadan klänning som mig - och att min man skulle ha det vore otänkbart. Han har mycket längre ben än mig, men jag har snyggare dekolltage så det skulle nog bli hugget som stucket vem som skulle se bäst ut i klänningen.
Inte ok.
Han är smalare än mig så klänningen lär sitta snyggare på honom än på mig och det går inte för sig
Nej, man vill ju inte gå på fest i samma kläder som någon!
Absolut inte!
Vill han ha klänning så är det inga problem, men han har så jävla snygga ben att han skulle utklassa mig på en gång. Det går jag inte med på.
Hade inte gillat det. Troligen byter jag själv, annars blir det lite "likadan träningsoverall"-varning på det hela.
han får änna ta att raka benen i så fall och vaxa bröstet...
men han e riktigt snygg i smink då min lillasyster fått öva på han...
hahahaha
Nej, för han hade varit snyggare än jag i den och jag vill inte ha konkurrens!