woo skrev 2011-09-03 16:05:10 följande:
Hej hopp67!! Åh vad roligt grattis!!! underbart att höra i dubbelt upp oxå!!! Skulle bli jätte glad om du skulle vilja inboxa mig om vart ni gick o så? Liten fråga kan d va så att du liksom jag är adopterad från Sydkorea? Du behöver inte svara men jag är ialf. O jag förstår att ni tycker att det har vart värt varenda öre!!! Vem skulle inte känna så om man har turen att få lyckas! Kram o tack gör posetiv feedback!
Tack! Jag tycker också att det är kul med en till i ÄD-svängen med asiatiskt ursprung. Jag kommer inte åt för att inboxa dig men jag kan tänka mig att det möjligen är samma klinik som du hittat. Heter hon Katie tjejen som du fick kontakt med? Hon jobbar för/äger IVF bangkok( hon har en liten, mycket söt dotter som kom till förra året via ÄD, men det är en annan historia). Det var ungefär samma pris som jag fick. Vid andra försöket blev det dock lite billigare för oss tack vare kronan har gått upp jfm Bath tror jag. Vi fick några donorprofiler som vi kan välja och man försöker förstås välja en som är så lik en själv som möljigt. Vi fick också träffa henne(donatorn) vid det senaste försöket och det betydde jättemycket för mig. Det tänkte jag inte på när det hände men så här i efterhand är jag oändligt tacksam över att jag fick möta henne i verkligheten.
Vi var/är mycket nöjda med kliniken. Vi kommer säkert till Thailand på semester någon gång framöver och då kommer vi att söka upp dem med våra tjejer. De är så trevliga och personliga.
Kram och lycka till!
PS: Nej, jag är inte adopterad, jag kom till Sverige som vuxen.