Någon som ska börja med Pergotime i september?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-31 08:55
Hej är det någon som ska börja med pergotime den närmaste tiden? =)
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-31 08:55
Hej är det någon som ska börja med pergotime den närmaste tiden? =)
Jag har påbörjad en andra kur med Pergotime nu idag..
Vela inte gå vägen förra månaden så nu hoppas vi på denna istället!
Detta ärmin första kur med pergotime! Ska bli spännande =) Har du haft några biverkningar? Jag har inte kännt så mycket....
Har domdubblat din dos med Pergotime nu eller?
nä kör enkel kul även denna månaden, skall träffa läkarn i morgon så får vi se vad som händer..
Mnja inte så mycket, lite illamående och trött mest...
Spännande =) Jag har huvudvärk, trött ! Varför fickdu inte dubbel?? Har läst att dom flesta har fått det men det kanske är olika?!
Började första med 1tablett och hann börja på nästa nu innan UL och hade bestämt sedan innan att om jag fick utslag på ÄL testerna skulle vi köra på 1tablett denna omgång med..
Dock inge positiva besked idag på ul, har obefintliga slemhinnor och äggen var alldeles för små för tiden så nästa dos är ökad till 2 tabletter och så UL för att se hur det ser ut och om de behöver höjjas ännu mera... *suck*
Jag tog min första tablett idag! Spännande.
Hej
Tog min första tablett Pergotime imorse (dag 5) och ska äta 5 tabletter. Det är första gången jag äter en kur, min gynekolog har höga förhoppningar på det. Blev gravida för drygt ett år sedan men fick MF i vecka 10 och sen dess har vi inte lyckats bli gravida, så hon hoppas att det ska återställa hormon-balansen kanske lite.
Jag ska dock först på besök hos henne för ultraljud på dag 21.... ser att många här inne går på ultraljud tidigare för att se om det fungerat...känns som att dag 21 kanske jag redan haft ägglossning.... men det kanske hon kan se.
Har inte kännt nån biverkning än, men å andra sidan har jag ju bara tagit en tablett haha!
Mmm8203, jag tog också min första tablett i onsdags! Ska tillbaka på fredag 16/9.
Har tagit tre tabletter och känner mig väldigt trött.
Förresten - min egen privata teori är att störst sannolikhet är det att det tar sig på andra kuren, efter vad man läst här inne.
Hur många har ni ätit? Jag tar min första nu.