mammatill5 skrev 2011-09-02 19:43:09 följande:
[quote][quote-nick]Jakkolina skrev 2011-09-02 18:52:35 följande:[/quote-nick]Det här är så typiskt er här... Ni lägger in era ibland skitkonstiga tolkningar när ni citerar mig. Vissa är av "goddag Yxskaft" typ.. Vissa provocerar medvetet och gör en medveten feltolkning som sen resten går igång på. Här inne får man en grupptillhörighet som man kanske inte har annars.. Infantilt i mitt tycke. Men det är så lätt att sitta bakom en skärm anonymt. (inte alla)
tja.. visste ju hur det kan vara och tar det.
Ok.. svar då..
Rosenskimrande som TS vill få det till.. Så najs..
Tänk om livet med barn vore Rosenskimrande.. Men det är det inte alltid.
Livet med Hanna.. tja.. det går upp och ner som med dom flesta ungarna hemma.
Jag vill inte att du buntar ihop mig med andra. Jag vet inte vad de har skrivit eftersom jag inte har hunnit läsa speciellt mycket i tråden. Självklart är livet inte rosenskimrande för någon, jag överdrev kanske något. Jag tycker dock att du ser väldigt enkelt på DS. Du måste förstå att alla barn och föräldrar inte upplever DS på samma sätt. Vad jag egentligen vill få fram är att DS ofta leder till komplikationer och svårigheter och jag skulle inte välja det livet för mina barn om jag kunde välja. Jag tvivlar inte på att din dotter är underbar och att ni har ett underbart liv tillsammans.