Inlägg från: M C |Visa alla inlägg
  • M C

God doesn´t make mistakes

mammatill5 skrev 2011-08-31 20:55:47 följande:
     Dina ord får mig inte ens att haja till.. Orden tyder enbart på att du kanske är frustrerad över att jag inte har samma åsikter som du.. Du får gärna tycka annorlunda.. Din fulla rätt. Men jag skulle aldrig ta till ev personangrepp.. Det är ett tecken på att man inte längre har någonting att säga egentligen..
    Men herregud, låt bli punktporren!
    Har inte läst så mycket mer, jag blir bara frusterad över hur folk punktporrar här på FL - det ska vara EN PUNKT efter en mening.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

För övrigt vill jag bara säga att det är märkligt att du förutsätter att gud finns - DS händer och man får ta det som händer bara. Gud har absolut inget med det att göra - det är en mutation.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Sven Erik Johansson skrev 2012-04-10 19:48:57 följande:

Jag tror på både Gud och mutationer. JAg tror Gud älskar de som fått DS men jag tror inte dessa mutationer är sända av Gud.Sjukdom och handikainkapp tror jag inte kommer från Gud och jag tror Gud lider med sjuka och handikappade som har det svårt.
    Så gud har inte skapat allt? Inkonsekvens! Första steget till frihet är att se att där finns saker som säger emot din tro.
Svar på tråden God doesn´t make mistakes